AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:28 #1 Del Skrevet fredag kl 22:28 Er blitt så sinnsykt forelsket i en kollega. Er begge sykepleiere og jobber tett i samme avdeling. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, er gift og har 3 barn. Har lenge prøvd å distansere meg men nå er følelsene så sterke at det har blitt en alvorlig forelskelse. Noen tips? Anonymkode: 432f2...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:21 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er blitt så sinnsykt forelsket i en kollega. Er begge sykepleiere og jobber tett i samme avdeling. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, er gift og har 3 barn. Har lenge prøvd å distansere meg men nå er følelsene så sterke at det har blitt en alvorlig forelskelse. Noen tips? Anonymkode: 432f2...8d1 Uff, det hørtes vanskelig ut… Hadde vært noe annet hvis du ikke var gift med barn 😕 Jeg har heldigvis ikke vært i en slik posisjon selv, men tenker først og fremst at du må ta en vurdering på hvor alvorlig denne forelskelsen er, og om det er såpass ille at du vil skille deg med mannen din for denne personen. Å være utro er jo ikke akkurat et alternativ. Hvor lenge har denne forelskelsen vart? Om det bare har vært noen uker eller måneder, er det jo fortsatt en sjanse for at det går over. Om du ikke vil skille deg og bli sammen med kollegaen din i stedet (sett at han også liker deg tilbake) ville jeg nok rett og slett enten unngått han bittelitt, eller tatt en prat med sjefen din og spørre om du kan bytte avdeling. Evt bytte jobb, hvis det virkelig er ille. Men det er jo bare meg, du får vurdere om det blir for drøyt eller ikke selv… Følelser er vanskelig å bestemme over, så jeg føler med deg❤️ Lykke til! Anonymkode: eca7b...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå