Gå til innhold

Er man for kravstor hvis man ønsker en slank kvinne i 2024/25?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HMK skrev (2 minutter siden):

Intelligens altså. Jeg har ikke nevnt IQ. 

Vet du hva IQ står for eller?

Anonymkode: a57c0...1af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Det kan være en preferanse eller lite/ikke relevant i valget av partner.

Jo, da synes jeg faktisk du er kravstor. Det er jo ingen umulighet, men overhodet ikke noe du kan forvente når du begynner å bli såpass gammel selv.

Anonymkode: 71614...a25

Når jeg begynner å bli såpass gammel selv? Så jeg kunne forventet en dame som er 10 år yngre dersom jeg var yngre? Høres ut som du sliter litt med rett og galt.

Anonymkode: a6247...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nope. Spiste akkurat det samme som før, også mindre enn før og sunnere enn før. Trente mer enn før. La fortsatt på meg. Så begynte jeg på medisinen som virket, og tok av 5 kilo på en uke. Uten å endre kosthold. 

Anonymkode: f5d46...bb6

Dette burde du opplyse alle verdens NGO’er om, så kan de bare distribuere litt av disse medisinene til alle de sultne barna i Sudan, Jemen og Gaza, så trenger de ikke lenger kalorier for å bli overvektige!

Doolittle skrev (1 time siden):

MIn lærdom etter denne tråden og veldig mange andre er at folk som trener mye for å holde seg slanke må ha et ekstremt dårlig og skjørt selvbilde, ettersom de bruker så utrolig mye tid på å gang på gang påpeke overfor de som ikke er som dem at de er feil. Kjempefint for dere at dere er slanke, men la nå andre folk leve som de vil. Hjelp de som ønsker å bli som dere, og la alle andre være i fred.

Hmm, så en som bryr seg om helse og aktivitet har dårlig selvbilde, mens de som ligger på sofaen og trøstespiser er de psykisk oppegående tenker du?

Har aldri møtt noen slanke som IRL påpeker overfor overvektige at de lever feil, at man sier hva man mener i et diskusjonsforum betyr ikke at man bruker tid på dette ellers 😂

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Man er ikke kravstor fordi man ønsker en slank dame (eller mann) selv om man er overvektig selv. Jeg ønsker en dame som er 10 år yngre enn meg selv, det betyr ikke at jeg er kravstor. Fjott

Nei, du er bare hyklerisk og urealistisk, og en ekkel gris.

Anonymkode: 69426...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalvektig ifølge BMI, men overhodet ikke slank. Med mindre bilringer og dissende lår er "slank" 😄 

Anonymkode: 0a43f...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (25 minutter siden):

Intelligens altså. Jeg har ikke nevnt IQ. 

Et du hva IQ er forkorelse for?

Anonymkode: 1e4df...c7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.14):

Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ...

Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet?

Anonymkode: a5a97...ba4

Jeg syns på en måte det er mer iffy at slankhet er det eneste kravet, enn at det er et krav. Du ville liksom vært med Hitler etter en kjønnoperasjon - da skjønner vi hvor interessert du er i oss som mennesker.

Anonymkode: d63d1...918

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Dette burde du opplyse alle verdens NGO’er om, så kan de bare distribuere litt av disse medisinene til alle de sultne barna i Sudan, Jemen og Gaza, så trenger de ikke lenger kalorier for å bli overvektige!

Hmm, så en som bryr seg om helse og aktivitet har dårlig selvbilde, mens de som ligger på sofaen og trøstespiser er de psykisk oppegående tenker du?

Har aldri møtt noen slanke som IRL påpeker overfor overvektige at de lever feil, at man sier hva man mener i et diskusjonsforum betyr ikke at man bruker tid på dette ellers 😂

Nei, du er bare hyklerisk og urealistisk, og en ekkel gris.

Det er altså 200+ medisiner som kan gi vektøkning, mange gir økt matlyst, mens mange også faktisk bare gjør at man samler mer vann, får rundere ansikt og andre uheldige bivirkninger slik som f.eks kortisonpreparater gjør. Tenker du at man bare kan legge på seg gjennom økt inntak? Da har du kommet kort. I tillegg har du stoffskiftemedisiner, diabetesmedisiner og andre medikamentgrupper som har direkte innvirkning på metabolisme, hormoner og andre fysiske funksjoner som regulerer vekt i større eller mindre grad uavhengig av matinntak. Er man feilmedisinert kan man risikere å gå opp/ned i vekt ja, og vedkommende du svarer her har tydeligvis måttet regulere sin medisin og går dermed tilbake ned i vekt; veldig spesielt å svare med å betvile vedkommende (og legen deres) når du kan google "vektoppgang medisin" og spare deg for tøvet her.

Anonymkode: 1e833...3b2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En middels intelligent person ville i alle fall ha visst at det ikke er noen ting som heter "høy utdannelse". Det er helt åpenbart en klar sammenheng mellom å ha høyere utdanning, og intelligens.

Hahaha. Er det? Jeg tror virkelig ikke at det krever utover normal intelligens å ta høy utdannelse, men siden du er så bastant på dette, så har du sikkert kilder å vise til? Jeg gleder meg til å bli overbevist.

Anonymkode: 16860...650

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er ikke rarere enn at kvinner ønsker menn som er høyere enn dem selv.

Anonymkode: 1e4df...c7a

Eller kvinner som vil ha menn som tjener mer enn dem 

Anonymkode: 55aec...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man er ikke kravstor fordi man ønsker en slank dame (eller mann) selv om man er overvektig selv. Jeg ønsker en dame som er 10 år yngre enn meg selv, det betyr ikke at jeg er kravstor. Fjott

Nå har du gjort det helt store her:popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er altså 200+ medisiner som kan gi vektøkning, mange gir økt matlyst, mens mange også faktisk bare gjør at man samler mer vann, får rundere ansikt og andre uheldige bivirkninger slik som f.eks kortisonpreparater gjør. Tenker du at man bare kan legge på seg gjennom økt inntak? Da har du kommet kort. I tillegg har du stoffskiftemedisiner, diabetesmedisiner og andre medikamentgrupper som har direkte innvirkning på metabolisme, hormoner og andre fysiske funksjoner som regulerer vekt i større eller mindre grad uavhengig av matinntak. Er man feilmedisinert kan man risikere å gå opp/ned i vekt ja, og vedkommende du svarer her har tydeligvis måttet regulere sin medisin og går dermed tilbake ned i vekt; veldig spesielt å svare med å betvile vedkommende (og legen deres) når du kan google "vektoppgang medisin" og spare deg for tøvet her.

Anonymkode: 1e833...3b2

I følge endokrinologen min utgjør stoffskiftet i seg selv max 3 kilo fra eller til, annen vektøkning er pga økt appetitt og lavere energinivå som ubevisst fører til mindre bevegelse.

Vann i kroppen er noe helt annet, og kortison er en av få som direkte kan gi fettansamlinger, da særlig i ansiktet og rundt magen, men man legger ikke på seg 20 kg i fett uten å endre aktivitet/inntak, selv om man går på høye doser kortison. Nesten alle medisiner som fører til vektøkning, handler om å påvirke apetitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stortsett bare sutrete kjærringer som ikke gidder eller er for lat til å ha en veltrent kropp som synes det er et problem. Og da fordi de er bitter fordi de ikke vil bli valgt.

Anonymkode: 72303...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha. Er det? Jeg tror virkelig ikke at det krever utover normal intelligens å ta høy utdannelse, men siden du er så bastant på dette, så har du sikkert kilder å vise til? Jeg gleder meg til å bli overbevist.

Anonymkode: 16860...650

Tror den du siterer mener at det er en vag sammenheng mellom høy utdannelse og det å føle seg bedre enn dem uten. Når det er sagt, det er ikke dumt å utdanne seg om man det er noe man ønsker. Det er uintelligent å utdanne seg fordi man tror det er en sammenheng mellom utdanning og intelligens

Anonymkode: 7e17d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Stortsett bare sutrete kjærringer som ikke gidder eller er for lat til å ha en veltrent kropp som synes det er et problem. Og da fordi de er bitter fordi de ikke vil bli valgt.

Jeg er gift, men ikke slank. Hva skal jeg være bitter på?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 14.50):

Hun er per definisjon overvektig. Man kan ikke være slank og overvektig samtidig. 

Muskler veier mer enn fett.

Anonymkode: f7106...8b9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

medisiner man legger på seg av fucker vanligvis hovedsakelig med apetitten. Klarer man å ha selvkontroll på apetitten vil man ikke legge på seg.

Jeg la på meg 5 kilo av p-piller. Fordi jeg fikk en syk oksehunger, og dermed spiste mer selv om jeg trodde jeg spiste som før. 

Men det gjelder ikke ALLE. Hormonelle endringer gjør at man kan legge på seg, det samme kan medisiner gjøre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror de fleste kvinnene her er i forhold..? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.14):

Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ...

Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet?

Anonymkode: a5a97...ba4

Haha er vel ingen andre som bryr seg om hva du ønsker enn deg selv?

Du har problemer som gidder henge deg opp i dette å gidder lage en duste tråd om dette. Nisse

Anonymkode: 9e963...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (14 minutter siden):

Det er nå liksom et mål på intelligens.

Det er et verktøy i blant annet utredning av mennesker med psykisk utviklingshemming. Jeg er ikke veldig opptatt av å måle folks intelligens.

Som skrevet tidligere merker man raskt om man snakker med et intelligent menneske. Helt uten at det mennesket må ta en test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...