Gå til innhold

Er man for kravstor hvis man ønsker en slank kvinne i 2024/25?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud til dere som kverulerer rundt at han ikke har et eneste krav.

Nei, han vil neppe forelske seg i noen utelukkende fordi hun er slank. Det er bare hans kroppslige preferanse, han sa ingenting om resten å det må han heller ikke.

Anonymkode: f2b6d...46f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at du har blodårer, det har vi da alle 😛 

Jeg antar du mener sånne veldig synlige blodårer som ligger utenpå musklene. Jeg tror nesten jeg kan love deg at det er mest gym bros som synes det er noe stas, mens kvinner bryr seg forsvinnende lite. Selv synes jeg det er stygt. 

Så jeg skal heller ikke si noe mot å ha preferanser 😁

Eneste er, om de jentene du sa det til var litt overvektige så er det jo å tråkke litt i salaten å si det da. Og så er det nok kanskje ikke helt "woke" eller hva man skal si, for å bruke et litt teit ord på det. Man har liksom kjempet så lenge mot syke idealer for kvinnekroppen så det blir ikke bare en sånn helt vanlig streit preferanse, det er en som bærer med seg masse tyngde og historikk på en måte. Litt betent tema, dette med kvinner og vekt.

Anonymkode: 6f16f...d40

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg reagerer ikke på at du har preferanser på hva enn du vil. Men at den eneste preferansen går på utseendet er jo litt trist. Og det innebærer ren flaks for dama hva feks barnefødsler og overgangsalder angår. Aka (sannsynligvis) fremtiden hennes..? 

Anonymkode: f7106...8b9

Flaks? Man har litt mer kontroll på egen vekt enn på om man vinner ukas lottogevinst da. 😂

Kroppen endrer seg litt når man får barn, men de færreste endrer seg drastisk og finner tilbake til samme form med litt tid. Slank er bare normalvektig og det kan man være hele livet. For noen er det vanskeligere enn for andre, men dette viser seg gjerne i ganske ung alder.

Og når det gjelder sykdom kan man ha uflaks, men det er også svært få sykdommer som gjør at man ubønnhørlig legger på seg. De aller fleste blir feite fordi de har dårlige vaner og mestringsstrategier knyttet til mat, og belastningen med sykdom kan få dette til å eskalere. 

Anonymkode: 12e8d...4b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ho overfladisk. Livet skjer, dama legger på aeg av andre grunner enn å sitte i sofaen med potetgull. Hva fjør du da? Har hun ingen verdi for deg lengre? 

Du bør nok omformulere deg. En av preferansene er at hun er fysisk aktiv og slank. 

Anonymkode: e778b...627

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle kan trene seg tynne. Verre å ha preferanser som man ikke får gjort noe med, eksempelvis høyde

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv overvektig, men blir ikke støtt.

Selvfølgelig er det lov å ha en preferanse. Det ene utelukker ikke det andre. Hvorfor skulle din preferanse støte meg? 

Din preferanse støter meg like lite som at jeg har en preferanse for menn som ikke er tynne, eller har for stor eller liten tiss. 

Endret av SPOCA
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, for deg er slank viktigere enn snill. Det sier i grunn ganske mye om hva du verdsetter og prøver å være selv.

Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold  der «slank» er den viktigste verdien.

Anonymkode: ce33b...7e9

Fysisk attrasjon er viktig. Ville du vært sammen med noen som var ''snill'', men du syntes var uattraktiv?

Anonymkode: 4f061...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart og spesielt å ha det som eneste krav.

Helt greit at du er en drittkjerring som har som hobby å ødelegge livet for andre, står offentlig og skriker banneord til enhver du er uenig med, har torturert apekatter og prostituert deg i ti år for å støtte ekstremistiske islamister økonomisk, bare du er slank. 

For meg er det et veldig rart eneste krav. Jeg synes derimot det er et helt greit krav. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med slank ts? Det er jo ganske objektivt.. jeg forstår at du vil ha en partner som er sunn og som lever lenge (sjansen er større om man har en sunn vekt), men jeg tror de fleste kunne forelsket seg i en som hadde litt ekstra om det var den rette. Har du ingen indre kvaliteter du ser etter?

Anonymkode: f1ad6...d9d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du er veldig ung. Det å være slank er neppe ditt eneste krav 😅 Narkomane er ofte slanke liksom. Noe som gjør deg langt mer spiselig er hvis du sier at ditt krav er at hun er minst like aktiv som deg med trening og friluftsliv, da du lever en fysisk aktiv hverdag og ønsker det samme for barna dine i fremtiden. De færreste har tid til å trene på treningsstudio 3-4 ganger i uken når barna og tidsklemma kommer. Da er man avhengig av å ha en aktiv livsstil i bunnen med friluftsliv på fritiden sammen med barna (skogsturer, slalom, teltturer, skiturer) for å unngå overvekt.

Anonymkode: f1091...d29

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har alle preferanser og det er selvfølgelig lov. Man skal selvfølgelig ikke ha sex med noen man ikke tenner på.

Anonymkode: 72832...8b9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

antar du mener sånne veldig synlige blodårer som ligger utenpå musklene. Jeg tror nesten jeg kan love deg at det er mest gym bros som synes det er noe stas, mens kvinner bryr seg forsvinnende lite. Selv synes jeg det er stygt. 

Det synes de fleste kvinner. Ofte tegn på at man boler.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det synes de fleste kvinner. Ofte tegn på at man boler.

Ja, det er liksom bolere, folk med åreknuter og eldgamle som har utstående blodårer. Vi prøver jo å ikke ha det, for man ser jo senete og gammel ut. 

Litt off topic det da, bare en artig observasjon av hva menn kan innbille seg at kvinner ser etter og ta helt fullstendig feil i. Føler noen menn lærer om hva kvinner vil ha fra sånn Andrew Tate-typer og innser ikke at de sitter i en runkesirkel for menn og egentlig hyller hva de selv liker på andre menn, som kan være veldig fjernt fra hva kvinner faktisk liker.

Anonymkode: 6f16f...d40

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (13 timer siden):

Syns ikke du er sær. Grunnen til at andre reagerer på det er fordi det er ikke så vanlig å være slank lenger. De fleste har litt ekstra å gå på og da er det provoserende å høre sånt. 

Bra du holder deg i form, jeg hadde hatt det samme kravet selv, at mannen er i god form, ikke noe mage og tar godt vare på seg selv. Du finner en dame slik du ønsker henne en dag skal du se. Du finner henne sikkert på gymmet ;)

Akkurat!
Ser det samme i innlegget her, der noen antyder at ts ikke bryr seg om personlighet fordi ts skrev at dette var eneste krav.

Jeg er kvinne og har samme krav. 

Anonymkode: 3f3c4...216

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ...

Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet?

Anonymkode: a5a97...ba4

Du kan ønske deg en slank kvinne værsågod, men dette er ikke kjærlighet. 

Anonymkode: 57797...c10

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du vet at slanke mennesker og har følelser og er elskbare?

Anonymkode: 3f3c4...216

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? Litt bitter?

Anonymkode: 55aec...137

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv en ung kvinne som ser slank og passe trent ut. Er sammen med en veldig godt trent fyr, men det har absolutt ikke vært et krav jeg har hatt i søken etter en partner.

Syns det er litt rart å ha det som det eneste kravet, og ikke være opptatt av andre verdier. Men preferanse er preferanse. 

Anonymkode: 02b17...c3d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (8 timer siden):

Veldig rart og spesielt å ha det som eneste krav.

Helt greit at du er en drittkjerring som har som hobby å ødelegge livet for andre, står offentlig og skriker banneord til enhver du er uenig med, har torturert apekatter og prostituert deg i ti år for å støtte ekstremistiske islamister økonomisk, bare du er slank. 

For meg er det et veldig rart eneste krav. Jeg synes derimot det er et helt greit krav. 

For et utrolig merkelig svar. Er vel strengt tatt en stråmann du setter opp nå, så klart det blir rart for deg å tro dette.

Er jo en lang vei å gå fra å ha slank som preferanse mot ellers normale kvinner, enn å å finne seg ei som du legger opp til bare fordi hun er slank.

Anonymkode: 63eea...fe4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke? Litt bitter?

Anonymkode: 55aec...137

Det er ikke kjærlighet, fordi å være slank er en egenskap som ikke har noe med essensen til en person å gjøre. Tenker kjærlighet handler om noe dypere enn slike kvalitative trekk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...