AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:14 #1 Del Skrevet fredag kl 20:14 Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:17 #2 Del Skrevet fredag kl 20:17 Jeg vet ikke om mennesker akkurat er designet for å se sånn og sånn ut. Men enig, det er vel ikke teit sagt. Hadde ikke de noen krav selv? Kan selvfølgelig være litt sosialt dumt av deg hvis en av de var chubby eller overvektig da. Anonymkode: 408bc...0b0 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:18 #3 Del Skrevet fredag kl 20:18 Det er jo det som tenner deg, så hvorfor velge noe annet? 😄 Anonymkode: 8fadb...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:20 #4 Del Skrevet fredag kl 20:20 Jeg ombestemte meg forresten. Å ha som eneste absolutt krav at maken er slank er jo litt spess. Hvis du liksom ikke trenger bra atferd eller kjemi liksom. Anonymkode: 408bc...0b0 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:20 #5 Del Skrevet fredag kl 20:20 Nei, men dersom du leter etter en partner for livet kan vekt, helse osv. gå litt opp og ned. Så man bør være forberedt på at partneren ikke ser lik ut hele livet. Men det vet du vel 😊 Anonymkode: 0a43f...cf1 14 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:22 #6 Del Skrevet fredag kl 20:22 Nei. Om du selv ikke var slank har det vært noe å klage på, men at du ønsker noen som deg selv er jo rettferdig. Sier ikke at alle må ha noen som seg, men du går jo stegene du ser etter, å da syns ikke jeg det er noe å si på det. Er ikke trent selv, og ser først og fremst etter en mann i min gruppering. Normal men litt lat, ok kondis, og vil jobbe litt for helsa men sikkert ikke bli den sprekeste gjengen. Anonymkode: f2b6d...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:23 #7 Del Skrevet fredag kl 20:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Om du selv ikke var slank har det vært noe å klage på, men at du ønsker noen som deg selv er jo rettferdig. Sier ikke at alle må ha noen som seg, men du går jo stegene du ser etter, å da syns ikke jeg det er noe å si på det. Er ikke trent selv, og ser først og fremst etter en mann i min gruppering. Normal men litt lat, ok kondis, og vil jobbe litt for helsa men sikkert ikke bli den sprekeste gjengen. Anonymkode: f2b6d...46f Men når liver kommer er det anderledes. Om mannennmin plutserlig vil bli sprek eller plutserlig legger på seg, kan det hende forholdet og kjærligheten består. Men lov å ha et utgangspunkt for akkurat som livet er nå. Vi kan jo endre oss vi også. Anonymkode: f2b6d...46f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet fredag kl 20:24 #8 Del Skrevet fredag kl 20:24 Syns ikke du er sær. Grunnen til at andre reagerer på det er fordi det er ikke så vanlig å være slank lenger. De fleste har litt ekstra å gå på og da er det provoserende å høre sånt. Bra du holder deg i form, jeg hadde hatt det samme kravet selv, at mannen er i god form, ikke noe mage og tar godt vare på seg selv. Du finner en dame slik du ønsker henne en dag skal du se. Du finner henne sikkert på gymmet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet fredag kl 20:24 #9 Del Skrevet fredag kl 20:24 Hvis du er slank selv så er det naturlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:26 #10 Del Skrevet fredag kl 20:26 Man blir ofte bare irritert om man blir trigget, selvom man ikke selv vet man blir trigget. Så det er vel noe i henne som ble trigget av det Anonymkode: 41998...757 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:27 #11 Del Skrevet fredag kl 20:27 Ok, for deg er slank viktigere enn snill. Det sier i grunn ganske mye om hva du verdsetter og prøver å være selv. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der «slank» er den viktigste verdien. Anonymkode: ce33b...7e9 11 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:31 #12 Del Skrevet fredag kl 20:31 Det er helt innafor å ville ha en slank partner om det er preferansen din. Ser virkelig ikke noe i veien med det. Likevel virker det litt klønete og overfladisk om det er det eneste kravet du har? Du burde ha krav i forhold til de viktige verdiene dine, hvordan du vil leve livet og hva som er viktig for deg. Hvis du tenker deg om så har du nok mer på listen din enn bare slank. Hvis ikke så skjønner jeg du fikk litt tyn. Anonymkode: 51689...3e5 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:31 #13 Del Skrevet fredag kl 20:31 Selvfølgelig er det innenfor. Anonymkode: f5d46...bb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:32 #14 Del Skrevet fredag kl 20:32 Tingen med vekt er at spesielt hos kvinner så kan den fluktuere gjennom livet. Hvordan vil du reagere hvis hun legger på seg av graviditet, sykdom, eller medisiner? Hadde heller sett på om hun er opptatt av helse, livsstil, trenig/tur/friluftsliv og ernæring, slik at hun tar vare på seg selv Anonymkode: 682b1...6e7 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet fredag kl 20:33 #15 Del Skrevet fredag kl 20:33 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, for deg er slank viktigere enn snill. Det sier i grunn ganske mye om hva du verdsetter og prøver å være selv. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der «slank» er den viktigste verdien. Anonymkode: ce33b...7e9 Hvorfor utelukker det ene det andre? Det finnes ingen slanke,snille mennesker her i verden? Eller med andre gode verdier selvom man er slank? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:36 #16 Del Skrevet fredag kl 20:36 Ønsker du en slank kvinne dersom hun drikker alkohol, spiser junkfood/ultraprosessert, røyker, snuser, og/eller ligger på sofaen og ser på TV hele dagen? Det høres lite gjennomtenkt ut at eneste kravet er å være slank. Anonymkode: 682b1...6e7 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet fredag kl 20:36 #17 Del Skrevet fredag kl 20:36 Like legitimt som kravet om at en partner skal være høyere for eksempel. Jeg har erfart at det er nyttig å flytte dette over til det vi kaller preferanser, etterhvert kan du oppleve at andre krav blir viktigere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:38 #18 Del Skrevet fredag kl 20:38 Teoretisk sett skrev (1 minutt siden): Like legitimt som kravet om at en partner skal være høyere for eksempel. Jeg har erfart at det er nyttig å flytte dette over til det vi kaller preferanser, etterhvert kan du oppleve at andre krav blir viktigere Dritspess å si det hvis det er en lav mann tilstede. Igjen, sosiale antenner. Vet ikke med ts da. Anonymkode: 408bc...0b0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet fredag kl 20:39 #19 Del Skrevet fredag kl 20:39 Nei, man er ikke for kravstor. Alle har rett til å date hvem man vil. Jeg synes samtidig det er viktig å si at det å påpeke egenskaper eller utseende til dem som ikke er sin egen preferanse er destruktivt og ikke relevant. Det burde ikke være et mål å være alles preferanse, og heller ikke finne en person som du kan endre til å være din preferanse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:42 #20 Del Skrevet fredag kl 20:42 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Heilt greit å ha det som preferanse, men om dei du sa det til var overvektige, så bør man være litt hensynsfull med korleis man seier det, men igjen, umulig å ordlegge seg perfekt heile tida Anonymkode: b6777...ed5 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå