AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Til begge kjønn: Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date? Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen? Husk kjønn, alder og fylke. Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nei, det gjør jeg aldri. Det kan være farlig for meg som er kvinne, for man vet jo ikke hva som kan skje med en helt fremmed mann. Dessuten vil jeg alltid møtes først ute på kafe og se om jeg liker han og vi har kjemi. Hvis jeg ikke liker han også kommer han hjem til meg og forventer sex, det blir veldig kleint og ubehagelig. Anonymkode: f9907...6fe 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Jeg er ikke så dum som kvinne Anonymkode: b9159...b82 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Nei, vil absolutt aldri kunne være sikker på at jeg tenner på noen eller i det hele tatt går overens, bare gjennom nett. Anonymkode: 96487...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Jeg finnes ikke interessert i å ligge med noen jeg ikke har kjemi med, og det er umulig å vite uten å møtes. Dessuten er det, som flere nevner, potensielt ganske farlig. Anonymkode: ab3bd...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Herregud, nei. Så totalt uinteressant. Anonymkode: dd8ed...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Nei, kunne aldri ha avtalt å ligge med en jeg ikke har møtt i levende livet. Anonymkode: 6abe8...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Dette virker jo helt sinnsykt? Eller er det bare meg? Altså,jeg har hatt sex på første date før,men det var ikke planlagt som det her. Det bare skjedde siden kjemien traff og alt det andre. Det kan vel man umulig vite før man har møttes eller? Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Det har skjedd mange ganger, enten at vi skal ligge eller bare ha oralsex på første date. M54 Anonymkode: 990c3...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det gjør jeg aldri. Det kan være farlig for meg som er kvinne, for man vet jo ikke hva som kan skje med en helt fremmed mann. Dessuten vil jeg alltid møtes først ute på kafe og se om jeg liker han og vi har kjemi. Hvis jeg ikke liker han også kommer han hjem til meg og forventer sex, det blir veldig kleint og ubehagelig. Anonymkode: f9907...6fe knuller du på date to? Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Rosa Gnom skrev (6 minutter siden): Dette virker jo helt sinnsykt? Eller er det bare meg? Altså,jeg har hatt sex på første date før,men det var ikke planlagt som det her. Det bare skjedde siden kjemien traff og alt det andre. Det kan vel man umulig vite før man har møttes eller? Merkelige greier. gir et kick, da. har også fått besøk av damer som har ringt på. 30 min etterpå har vi ligget sammen, Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har skjedd mange ganger, enten at vi skal ligge eller bare ha oralsex på første date. M54 Anonymkode: 990c3...834 oralsex på første date? aldri for meg, er redd for smitte. Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Nei aldri, noe så usexy da…. Anonymkode: f57f0...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): oralsex på første date? aldri for meg, er redd for smitte. Anonymkode: 7506b...a1b Smitte kan du få på andre eller tredje date også. Her er det snakk om en periode med sexting som ender i en date hvor man avtaler på forhånd. Selvfølgelig avstår man hvis det er total kræsj. Anonymkode: 990c3...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): gir et kick, da. har også fått besøk av damer som har ringt på. 30 min etterpå har vi ligget sammen, Anonymkode: 7506b...a1b Jo,det kan jeg forstå,men hva hvis det er fullstendig kræsj på alle mulige måter. Kjører dere bare på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Smitte kan du få på andre eller tredje date også. Her er det snakk om en periode med sexting som ender i en date hvor man avtaler på forhånd. Selvfølgelig avstår man hvis det er total kræsj. Anonymkode: 990c3...834 poenget mitt er vel at jeg ikke ville hatt oralsex med en dame utenom i et forhold. Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Rosa Gnom skrev (8 minutter siden): Jo,det kan jeg forstå,men hva hvis det er fullstendig kræsj på alle mulige måter. Kjører dere bare på da? har droppet puling et par ganger, bare onanert hverandre. som regel pult. Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Ganske ulike stillinger, har man vel uansett? Nei, jeg kunne ikke tenkte meg det og jeg er ikkemonogam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Er det ikke andre steder enn Tinder man kan avtale å være hore og horekunde? Man kan ha ganske dårlig sak om en viser seg å være litt for voldelig (eller røff), for da er det avtalt sextreff og man må tåle det man blir utsatt for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): poenget mitt er vel at jeg ikke ville hatt oralsex med en dame utenom i et forhold. Anonymkode: 7506b...a1b Vet du, jeg går alltid ned på ei dame før jeg stapper mitt aller helligste inn der. Da får jeg førstehånds kunnskap om hvordan det ligger an. Lukter eller smaker det rart, får ikke tissefanten slippe til. Anonymkode: 990c3...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå