Gå til innhold

Venner,hvordan får man dem?

Anbefalte innlegg

Gjest Lillefot20
Skrevet

Vet ikke om det passer her i forumet,men må jo plassere dette spørsmålet et sted...Jeg er 20 år,har ikke jobb for øyeblikket siden jeg er på attføring pga av at jeg har mistet min søster.Men...jeg har få venner og jeg synes det blir vanskeligere å komme i kontakt med folk...man kan jo liksom ikke gå bort å si "Hei,vil du være min venn?"...så,er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Er jo ganske kjedlig å aldri ha noen å dra til,prate med og shoppe med:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme problemet. Er ensom og har aldri noen å finne på noe med. Håper på noen gode svar :)

Skrevet

Ta et kurs, begynn med en idrett, engasjer deg i frivillig arbeid osv. Da møter du iallefall folk med de samme interessene som deg.

Skrevet

Du kan engasjere deg i organisasjonsarbeide av forskjellige typer. Der burde du kunne treffe andre mennesker. :)

Skrevet

Hvilke planer har du i forbindelse med attføringen? Ofte er det lett å få venner når man arbeider eller studerer sammen.

Skrevet

Prøv å legge inn et innlegg på kvinneguidens treffside.

Skrevet

Først vil jeg si at jeg er så lei for at du har mistet din lillesøster! :klem:

Så vil jeg si at jeg har fått de fleste av mine venner gjennom studiet mitt... Så jeg vet ikke hvordan man ellers får venner. Jeg har ikke opplevd å måtte finne venner andre steder utenom skolen. Men som de over her sier så er det lettest å finne hva en er interessert i og melde seg på en organisasjon eller klubb med disse interessene!

Lykke til!

Skrevet

ooops.. jeg mente at jeg er lei for at du har mistet din søster... beklager.. jeg trodde det stod lillesøster i innlegget ditt skjønner du! Men uansett her får du enda en :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...