koldbruna Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Fant enda en jeg... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...010&item=237285 Her er resultatet mitt da Ingen snobb. Score: 25% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. Det stemmer jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Score: 17% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. Trodde faktisk jeg var mer snobbete enn som så, jeg da Spørs vel hvordan man definerer snobberi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2002 Ja det er hva en definerer som snobb...men det er jo det indre som teller ikke det ytre så det stemte jo 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 17. november 2002 #4 Del Skrevet 17. november 2002 Score 25 %......ingen snobb..!!! ...men d visste jeg jo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 17. november 2002 #5 Del Skrevet 17. november 2002 Score: 17% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. Ingen snobb jeg heller, hadde ingen mistanke om at jeg var det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå