Gå til innhold

FLYTTER - FÅ NY JOBB


Gjest sola

Anbefalte innlegg

vi skal flytte nå til et ganske lite sted ..så er det dette med ny jobb da ( jeg studere ved siden av ) har satt meg på alt av vikarlister i barnehager og skoler og får beskjed om at det er kjeeeeeeeeeempemange på de vikarlistene fra før så dem kan ikke garantere meg noe å gjøre ..er jo realt nok det men...

har sett på aetat - men nesten ingen av de utlyste stillingene er rundt der vi skal bo..

så er det noen som har noen tips om hvor jeg skal henvende meg og hvilke yrker det kan være lett å få jobb ?

takknemlig for tilbakemelding.

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Det jeg gjorde når jeg flyttet til ett nytt sted og trengte jobb ved siden av skolen varå gå rundt på alle tenkelige plasser å spørre. Lyser man ut en stilling som ekstrahjelp/deltidshjelp får man jo så mange søkere, så jeg tror de fleste tar folk som kommer innom og spør om jobb eller kjente av de som jobber der. Utnytt alle du kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Sola! Vi skal flytte, jeg vet enda ikke hvor, (vi er midt i budrunde, ganske nervepirrende!!!) og jeg vil slutte der jeg jobber nå. Men i og med at jeg ikke vet enda hvor vi blir boende så kan jeg nesten ikke si opp jobben og søke ny... Vil jo helst jobbe nærmest hjemmet!

Hold meg underrettet da icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...