AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:25 #1 Del Skrevet fredag kl 18:25 Var du fornøyd? Ble du bedre av behandlingen? Synes du noe var rart? Interessert i å høre erfaringer. Anonymkode: f6f3c...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:09 #2 Del Skrevet fredag kl 21:09 Dårlig erfaring. Opplevde ikke bedring, og ble ikke møtt på mine behov. Ville styrt unna. Er 1-2 års ventetid. Prøvd å gå til psykisk helsehjelp i kommunen isteden? Anonymkode: dcff9...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:18 #3 Del Skrevet fredag kl 21:18 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dårlig erfaring. Opplevde ikke bedring, og ble ikke møtt på mine behov. Ville styrt unna. Er 1-2 års ventetid. Prøvd å gå til psykisk helsehjelp i kommunen isteden? Anonymkode: dcff9...785 Hvem gikk du til som psykomotorisk fysio? Anonymkode: f6f3c...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:27 #4 Del Skrevet fredag kl 21:27 Hun ene i Kolbjørnsvik Anonymkode: dcff9...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:26 #5 Del Skrevet fredag kl 22:26 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hun ene i Kolbjørnsvik Anonymkode: dcff9...785 Åja jeg går til en på Stoa. Jeg går til annen behandling også, så er forbi det å søke i kommunen. Bare lurte på andres erfaringer. Anonymkode: f6f3c...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå