AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #1 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg opplever en fantastisk kjemi med en veldig fin mann. Han er nylig kommet ut av et forhold, og jeg er lykkelig gift. Jeg vet at det er normalt at man kan bli betatt av andre i løpet av lange forhold, men jeg sliter med hvordan jeg skal håndtere dette. Jeg føler meg nesten forelsket, og jeg kjenner ikke mannen så godt engang, jeg bare synes han er et flott menneske. Vi må forholde oss til hverandre i forbindelse med et felles verv, og det går helt fint, men hva gjør jeg for å slippe disse følelsene? Anonymkode: 7514f...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #2 Del Skrevet 22. november 2024 Du får dagdrømme litt så lenge det varer. Men vann gresset hjemme. Anonymkode: ccc39...5b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #3 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg er i akkurat samme båt… Jeg har kjent på følelser for en mannlig kollega i en stund nå. Er virkelig tilfreds i forholdet med min mann og denne kollegaen kan ikke måle seg med min mann på noe vis. Likevel er disse følelsene der. Skjønner virkelig ikke hvor de kommer fra. Betrodde med til en venn som mente at denne kollegaen var en flukt fra mitt hektiske liv som småbarnsmor. Sammen med ham er jeg bare "meg", ikke kone eller mor. Han er singel og har et enkelt liv. For min del ga det litt mening. Jeg dyrker ikke disse følelsene og er like hengiven til min mann som alltid. Jeg må forholde med til min kollega på jobb, men vi sender aldri snapper til hverandre slik som vi gjorde før disse følelsene dukket opp. Jeg svarer høflig når han sender og skjuler ingen kontakt fra min mann. Vi har en felles hobby, men jeg har deltatt mindre der nå med hektisk hverdag som unnskyldning. Jeg håper at dette med tiden roer følelsene. Jeg ønsker å få tilbake vennskapet som er i bånn, for vi har i lengre tid vært gode venner. Jeg tror ikke at han føler det samme overfor meg - han ser forhåpentligvis bare på meg som en god venn slik han alltid har gjort. Det gjør det jo enklere å ikke dyrke disse følelsene også. Med det sagt, så ville jeg aldri ha agert på disse følelsene, uavhengig av hva han føler. Jeg elsker min mann og elsker livet vi har sammen (selv om jeg er sliten av hverdagens kjas og mas) Anonymkode: 85943...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #4 Del Skrevet 22. november 2024 Helt normalt å bli betatt av andre fra tid til annen. Bare husk å vanne gresset hjemme, så går det over 😊 Anonymkode: 8e7ed...de5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #5 Del Skrevet 22. november 2024 Er det så vanskelig da. Du treffer et flott menneske som du går godt overens med. La det være slik. Man må ikke ha et kjæresteforhold, eller ha sex med, alle de flotte menneskene man kommer godt overens med. Ha et klart skille mellom kjæreste og vennskap. Anonymkode: 85578...40b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #6 Del Skrevet 22. november 2024 Er han singel da? De mest sjarmerende mennene er gifte og desperate… Anonymkode: 7fa22...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #7 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er han singel da? De mest sjarmerende mennene er gifte og desperate… Anonymkode: 7fa22...527 «Han er nylig kommet ut av et forhold»? Anonymkode: 301aa...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #8 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Han er nylig kommet ut av et forhold»? Anonymkode: 301aa...7f6 Det sier den alle😉 Anonymkode: 7fa22...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #9 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det sier den alle😉 Anonymkode: 7fa22...527 Hvis antagelsen er at alle menn er dritt så er du kanskje ikke rett person til å gi råd om heterofil romantikk? Anonymkode: 301aa...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #10 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er han singel da? De mest sjarmerende mennene er gifte og desperate… Anonymkode: 7fa22...527 Leste du HI eller er du her bare for å få utløp for din oppdemmede frustrasjon overfor menn? Anonymkode: 14da8...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #11 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du får dagdrømme litt Vil ikke anbefale det, nei. Vil anbefale at hver gang du begynner å dagdrømme så sier du til deg selv at det er ikke greit, det tar deg i feil retning, det er ikke den dama du vil være. Anonymkode: e0288...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #12 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du får dagdrømme litt så lenge det varer. Men vann gresset hjemme. Anonymkode: ccc39...5b3 Vann gresset der hvor man føler for det. Seksuelt Monogami er noe tull og fungerer ikke. Anonymkode: 4449a...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #13 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vann gresset der hvor man føler for det. Seksuelt Monogami er noe tull og fungerer ikke. Anonymkode: 4449a...961 Er det noe som ikke fungerer, så er det å tro at menn og kvinner er like. Anonymkode: e0288...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå