AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:05 #1 Del Skrevet fredag kl 17:05 Jeg driver og lærer meg tysk med Duolingo, bare for gøy. Startet helt på scratch og har bare holdt på en måneds tid, så er fremdeles på helt grunnleggende nivå. Nå har jeg altså gått meg fast i en oppgave som jeg ikke klarer å få godkjent! Oppgaven er i utgangspunktet superenkel; si "Eins, zwei, null". Jeg har prøvd sikkert 20 ganger nå uten å få det godkjent! 😮 Jeg har til og med prøvd å få google translate og andre oversettelsesverktøy til å lese opp setningen (bare for å sjekke om det godkjennes, og hva de eventuelt sier annerledes), men til ingen nytte. Appen nekter å godkjenne både min og internettets uttale. Det er jo helt håpløst når man ikke klarer å få det godkjent, men heller ikke får noen tilbakemelding på akkurat HVA man gjør feil. Jeg vet også at jeg flere andre ganger har hatt dårlig uttale på oppgavene, men likevel har fått det godkjent. Noen som har vært borti dette eller lignende? Anonymkode: 01cdb...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:42 #2 Del Skrevet fredag kl 17:42 Hahaha, prøvde flere ganger. Første og andre gang prøvde jeg så godt jeg kunne, uten å få godkjent. Tredje gangen ble jeg så frustrert at jeg sa det skikkelig fort og høyt med aggressiv tone, og da ble det plutselig PERFECT! Så da vet man det; vær aggressiv og høylytt. Anonymkode: 01cdb...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet fredag kl 17:44 #3 Del Skrevet fredag kl 17:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha, prøvde flere ganger. Første og andre gang prøvde jeg så godt jeg kunne, uten å få godkjent. Tredje gangen ble jeg så frustrert at jeg sa det skikkelig fort og høyt med aggressiv tone, og da ble det plutselig PERFECT! Så da vet man det; vær aggressiv og høylytt. Anonymkode: 01cdb...284 Jeg lærer tysk i Duolingo jeg også, og den der klarte jeg på første forsøk. Men somregel får jeg enten ett eller to forsøk før appen velger for meg å gå videre og ikke gi meg oppgaver som må sies høyt ut. 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet fredag kl 17:50 #4 Del Skrevet fredag kl 17:50 Hahaha. Duolingo var umulig til meg på "acht". Så fikk Duolingo vann på mølla, og det ble veldig mye "acht" og "achtzig", og jeg gikk fra å ha alt perfekt, til å faile hver gang "acht" kom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet lørdag kl 23:33 #5 Del Skrevet lørdag kl 23:33 Leste om noen som slet med en fransk frase, og som tok opptak av Duolingos egen uttale. De spilte opptaket av på oppgaven, men Duolingo ville ikke godta sin egen uttale en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:38 #6 Del Skrevet lørdag kl 23:38 Sikkert ikke svaret du vil ha, men skift over til Spansk. Det går det stort sett på første forsøk (bonus) og spansk er jo et mye brukt språk i verden Anonymkode: d4d5e...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 0.38): Sikkert ikke svaret du vil ha, men skift over til Spansk. Det går det stort sett på første forsøk (bonus) og spansk er jo et mye brukt språk i verden Anonymkode: d4d5e...061 Det blir neste språk, når jeg blir lei av tysk Kan bittelitt spansk fra før, så har lyst til å friske litt opp der også. Anonymkode: 01cdb...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå