Gå til innhold

Småforelsket i kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i et veldig mannsdominert yrke, derfor bestemte jeg meg for at kollegaer var off limits for meg. Men så klart har jeg falt pladask for en kollega første gangen jeg pratet med han. Går rundt med sommerfugler i magen og gleder meg til å dra på jobb, føler meg som en skikkelig tenåring. Hver gang vi ser hverandre holder vi øyekontakt og smiler, og han har begynt å følge meg på instagram. Så jeg føler det er en ganske gjensidig interesse. Spurte blant annet om han hadde barn og da fikk jeg til svar "Nei, jeg har ikke barn, litt vanskelig å lage alene". 

Vi har pratet litt sammen på jobb, men får ikke pratet ordentlig da det ofte er andre kollegaer i nærheten. Jeg vurderer å sende han en melding men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem? Så lurer jeg på om jeg burde vente med å sende melding, og bli bedre kjent med han på jobb, men samtidig som nevnt er det ikke så lett å prate alene.

Jeg blir helt koko av denne forelskelsen! 

Anonymkode: 10ab3...5ea

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig 🥰

Syns du skal spørre han på date jeg

Anonymkode: 855eb...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig! 😊

Jeg tror egentlig det er best å bare prøve med melding, når du ført har lyst. Smi jernet mens det er varmt.

Anonymkode: f8f6b...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...