AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg er nysingel, 31 år og har pcos. Har så smått begynt å lure på om jeg skal vurdere å fryse ned egg. Å få barn er viktig for meg og redd jeg ikke rekker finne ny partner «i tide», særlig mtp Pcosen. hva hadde dere gjort? Anonymkode: dec85...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Fryst ned egg. Uten tvil. Så lenge jeg hadde pengene tilgjengelig og ikke måtte ta opp lån. Jeg hadde ingen fysiske utfordringer, men var i slutten av 30-åra da vi begynte å prøve, og vi brukte mange hundre tusen på å få ett barn + en graviditet til som jeg nå er halvveis i. Med yngre egg hadde jeg nok ganske sikkert sluppet så mange forsøk. Anonymkode: f3b69...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har du råd til det så kjør på! Skader absolutt ikke. Og du kommer til å bli veldig glad for det hvis den dagen kommer at du trenger det! Har selv egg på frys☺️ Anonymkode: 62d35...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Frys dem ned😊 Anonymkode: 71989...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Har foresten brukt 1 av de, og hun ligger nå å sover i armkroken min🥰 Anonymkode: 62d35...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Står det koster 30.000 på volvat blant annet. Og 2500 kr i året for oppbevaring. vil det bli mye mer enn dette? Jeg håper jo selvfølgelig det holder med ett uttak men vet ikke hvor vanlig det er TS Anonymkode: dec85...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hva er maks alder på å fryse ned egg? Jeg har akkurat fylt 38. Anonymkode: d3979...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå