AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Og samtidig har gått til psykolog på dps sammenlagt i flere år. Hva klager dere på egentlig? Er dere klar over hvor heldige dere er som faktisk får hjelp? Dere går til psykolog hver eneste uke og snakker om dere selv, men likevel vil dere ha mer. Det fins de som kun får avslag på dps også og som aldri har gått der. Jeg syns mange er bortskjemte. Anonymkode: 0584a...fc2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og samtidig har gått til psykolog på dps sammenlagt i flere år. Hva klager dere på egentlig? Er dere klar over hvor heldige dere er som faktisk får hjelp? Dere går til psykolog hver eneste uke og snakker om dere selv, men likevel vil dere ha mer. Det fins de som kun får avslag på dps også og som aldri har gått der. Jeg syns mange er bortskjemte. Anonymkode: 0584a...fc2 Tror vel ikke de som er i behandling er de som klager. Er veldig mange som ikke får behandling. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og samtidig har gått til psykolog på dps sammenlagt i flere år. Hva klager dere på egentlig? Er dere klar over hvor heldige dere er som faktisk får hjelp? Dere går til psykolog hver eneste uke og snakker om dere selv, men likevel vil dere ha mer. Det fins de som kun får avslag på dps også og som aldri har gått der. Jeg syns mange er bortskjemte. Anonymkode: 0584a...fc2 Mange klager på mangt og mye. Ingen er fornøyde med noe. Flytt til USA, skaff dere jobb, bolig og betal for helsehjelpen dere får på «billigsalg» i Norge. Anonymkode: 0dd43...8fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og samtidig har gått til psykolog på dps sammenlagt i flere år. Hva klager dere på egentlig? Er dere klar over hvor heldige dere er som faktisk får hjelp? Dere går til psykolog hver eneste uke og snakker om dere selv, men likevel vil dere ha mer. Det fins de som kun får avslag på dps også og som aldri har gått der. Jeg syns mange er bortskjemte. Anonymkode: 0584a...fc2 Bortskjemte? Sier du det om alle som er syke? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Har aldri opplevd å få hjelp fra dps sammenlagt i flere år. Har vært en måned her og et par måneder der over 15 år. Stortsett har jeg opplevd å få diagnose og medisiner, fått beskjed om å kontakte privat psykolog, som til tider har vært en utgift jeg ikke har hatt råd til. Så har stått på venteliste og av ulike grunner ikke fått hjelp. Begynte å bli skikkelig dårlig i gjen og fikk god hjelp av dps, så er takknemlig, men jeg måtte bli veldig dårlig...skulle egentlig ha fått hjelp mye før for å unngå at alt i livet mitt ble snudd oppned. Det var like før jeg ble på gata liksom. Anonymkode: 12db3...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Hvem er det egentlig du snakker til her TS? Som går i ukentlig psykologbehandling og synes det er for lite? Er det et spesifikt menneske eller? For jeg kjenner ikke til noen som gjør dette. Anonymkode: e0432...e25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Dps er en vits, sitter å fyller ut skjemaer oversatt fra USA. Kan like godt ta tester på nettet og levere inn. Er på et et par samtaler noen mnd tid og så blir man bare avslutta. Anonymkode: 898db...200 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og samtidig har gått til psykolog på dps sammenlagt i flere år. Hva klager dere på egentlig? Er dere klar over hvor heldige dere er som faktisk får hjelp? Dere går til psykolog hver eneste uke og snakker om dere selv, men likevel vil dere ha mer. Det fins de som kun får avslag på dps også og som aldri har gått der. Jeg syns mange er bortskjemte. Anonymkode: 0584a...fc2 1: ALTFOR lang ventetid 2: Tørrpinner av noen psykologer 3. Mye inkompetanse Anonymkode: a2c10...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1: ALTFOR lang ventetid 2: Tørrpinner av noen psykologer 3. Mye inkompetanse Anonymkode: a2c10...54c Så «tørrpinn» er negativt i denne sammenheng, synes du? Jeg setter nemlig pris på en behersket og objektiv person når det kommer til både psykologer og annet helsepersonell. Jeg ønsker meg ikke en klovn. Anonymkode: 8a1c3...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå