AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg onanerte bestekompisen min her om dagen. Jeg fingret han i rumpa samtidig. Etter sånn 10 minutter kom spruten som en foss i en voldsom orgasme. Hele kroppen hans strammet seg i krampe å spruten skøyt sånn 2-3 meter bortover gulvet i flere heftige sprøyt. Fikk meg selv en omgang etterpå, spruten kom hardt og voldsomt, men ikke mer enn sånn 1 meter langt. Gutt 18 Anonymkode: 005a1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Varierer veldig, og mye som spiller inn. Hvor lenge siden sist, hvor lenge har jeg blitt pirra, hva som foregår osvosv... Anonymkode: a6d79...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hvem faen spurter avgårde for å hente målebåndet mens de roper "IKKE flytt deg, jeg skal måle hvor langt bortover du sølte!" For et spørsmål.... hvor langt spruter han? Det var det dummeste jeg har lest på lenge her inne. Som om noen vet det!! Anonymkode: 25e70...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Ok, "Gunnar 53".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem faen spurter avgårde for å hente målebåndet mens de roper "IKKE flytt deg, jeg skal måle hvor langt bortover du sølte!" For et spørsmål.... hvor langt spruter han? Det var det dummeste jeg har lest på lenge her inne. Som om noen vet det!! Anonymkode: 25e70...f64 Brukte ikke målebåndet ass. Men så sånn ca hvor langt. Syns det var gøy og deilig vi da😅 Anonymkode: 005a1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Metervis!! Anonymkode: 1fe86...abd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Metervis!! Anonymkode: 1fe86...abd Deilig ass Anonymkode: 005a1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #8 Del Skrevet akkurat nå Du ga han en prostataorgasme med den fingeren, da når spruten syke lengder. Anonymkode: 195c7...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå