AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:33 #1 Del Skrevet fredag kl 15:33 I vennekretsen min er det to typer som er litt kontrastfulle og jeg hater min intuitive reaksjon på dem så inderlig. Han ene er utrolig snill. Glad type som nynner litt og kan alle instrumenter. Smart og klar for en prat, finner alltid noe å snakke om. Han vil liksom tilbringe tid med meg. Jeg har aldri hørt et ond ord om han, han er snill fra topp til tå. Men jeg vil bare komme meg vekk fra ham, bestandig, vet ikke en gang hvorfor. Er han kjedelig? Vet ikke, for han underholder jo bestandig. Til kontrast er han andre, man føler man må "fortjene" hans nærvær. Han ser på mobilen eller mobber litt, er generelt litt kjipere, men han kan være så vittig og morsom, kommer med kjappe replikker osv. Men han har aldri og vil aldri ta kontakt av seg selv - med mindre han vil noe. Hvorfor ønsker jeg da å ville være med ham? Han første er jo et så mye snillere, bedre menneske på alle mulige måter? Skjønner meg ikke på meg selv, og skammer meg litt også. Anonymkode: 7564b...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:39 #2 Del Skrevet fredag kl 15:39 Du ønsker underbevisst å bli godtatt av de du oppfatter som forvalter av en ressurs, her antagelig det å bli godtatt. Du oppfatter motstand og responderer med å ønske å fjerne den. Det fine er at du kan velge om du ønsker å være slik eller ikke. Kjenn dine svakheter. Anonymkode: 73435...077 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:40 #3 Del Skrevet fredag kl 15:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I vennekretsen min er det to typer som er litt kontrastfulle og jeg hater min intuitive reaksjon på dem så inderlig. Han ene er utrolig snill. Glad type som nynner litt og kan alle instrumenter. Smart og klar for en prat, finner alltid noe å snakke om. Han vil liksom tilbringe tid med meg. Jeg har aldri hørt et ond ord om han, han er snill fra topp til tå. Men jeg vil bare komme meg vekk fra ham, bestandig, vet ikke en gang hvorfor. Er han kjedelig? Vet ikke, for han underholder jo bestandig. Til kontrast er han andre, man føler man må "fortjene" hans nærvær. Han ser på mobilen eller mobber litt, er generelt litt kjipere, men han kan være så vittig og morsom, kommer med kjappe replikker osv. Men han har aldri og vil aldri ta kontakt av seg selv - med mindre han vil noe. Hvorfor ønsker jeg da å ville være med ham? Han første er jo et så mye snillere, bedre menneske på alle mulige måter? Skjønner meg ikke på meg selv, og skammer meg litt også. Anonymkode: 7564b...7bc Fordi du har et skadet barndoms ego med traume reaksjon som sier jeg fortjener ikke å bli elsket og tatt umot, nei du jeg må jobbe knallhard for å få folk til å like meg klarer jeg det så er jeg verdig. Mao tar du ikke tak nå er du klar for et kaotisk liv hvor ting går i nedover Bakke Anonymkode: 0bae3...ad2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:41 #4 Del Skrevet fredag kl 15:41 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I vennekretsen min er det to typer som er litt kontrastfulle og jeg hater min intuitive reaksjon på dem så inderlig. Han ene er utrolig snill. Glad type som nynner litt og kan alle instrumenter. Smart og klar for en prat, finner alltid noe å snakke om. Han vil liksom tilbringe tid med meg. Jeg har aldri hørt et ond ord om han, han er snill fra topp til tå. Men jeg vil bare komme meg vekk fra ham, bestandig, vet ikke en gang hvorfor. Er han kjedelig? Vet ikke, for han underholder jo bestandig. Til kontrast er han andre, man føler man må "fortjene" hans nærvær. Han ser på mobilen eller mobber litt, er generelt litt kjipere, men han kan være så vittig og morsom, kommer med kjappe replikker osv. Men han har aldri og vil aldri ta kontakt av seg selv - med mindre han vil noe. Hvorfor ønsker jeg da å ville være med ham? Han første er jo et så mye snillere, bedre menneske på alle mulige måter? Skjønner meg ikke på meg selv, og skammer meg litt også. Anonymkode: 7564b...7bc Du tiltrekkes av de utilgjengelige, uinteresserte, du tar deres oppførsel som at du må jobbe frem en reaksjon eller anerkjennelse. Slitsomt. Been there, done that. Anonymkode: 8df93...f07 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:29 #5 Del Skrevet lørdag kl 02:29 det kan jo være mange grunner til en slik oppførsel. Det er ikke nødvendigvis bare 1 svar. Det kommer jo an på mye. Anonymkode: 03b4b...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:32 #6 Del Skrevet lørdag kl 02:32 Men generelt sett, hyggelige (og oppegående) folk uten baktanker som har masse tid til en er ikke en selvfølge. 🫣 Anonymkode: 03b4b...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:37 #7 Del Skrevet lørdag kl 06:37 Kan ha noe med oppveksten din å gjøre, forhold til mamma/pappa, fått lite anerkjennelse hjemme f.eks. slik at han kjipe virker mer velkjent og "trygt", selv om det egentlig er dårlig og utrygt. Prøv kjenn litt etter og finn ut av det, så kan du kanskje bryte dette mønsteret. Da slipper du å kaste bort mange år av livet ditt på dårlige relasjoner. Anonymkode: 3df32...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet lørdag kl 06:50 #8 Del Skrevet lørdag kl 06:50 Jeg henger med snille folk, ikke kjipinger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Du er ung og biologien spiller deg et puss. Du tiltrekkes av " alfa hanner" en sterk mann som har egne egne grenser og som er en slags leder type med ryggrad. Men pga feminisme så har mange menn fått svekket sin maskulinitet og blitt veldig feminiserte fordi all maskulinitet har blir slått ned på som giftig og negativt. Derfor er mange unge menn blitt feminiserte og ikke tiltrekkende lengre for kvinner. Og Selv om vi holder på med dette narrativet utad i samf for å få være med i flokker så strider biologien imot dette fordi det er helt naturstridige at kjønnsforskjeller ikke betyr noe for oss, som utallige "autoriteter" prøver å hjernevaske oss til å tro på er sant selv om vi vet at det er en løgn. Anonymkode: 3cc98...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Han ene liker deg allerede. Da har du bare én jobb igjen å gjøre, og det er å få andremann til å like deg også. Alle ønsker å bli likt. Så spørs det også på hva slags humor man har og hva som trigger interesse. Det handler ikke nødvendigvis om å være "bad guy" og den klassiske banaliteten om damer trekkes mot bad guys. En del damer, meg selv inkludert, kan like litt smart edgyness. Men man må ikke forveksle det med å være "ond" eller en kjip og egoistisk person av den grunn. Men jeg kan godt like litt "slem" humor, så lenge det ikke sårer noen tilstedeværende. Anonymkode: 5fdaf...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå