AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er det den nye normen at potensielle arbeidsgivere ghoster kandidater, etter å ha presisert en rask avgjørelse etter jobbintervju? Anonymkode: a2db7...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jostepop Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kan nesten virke slik. Var på en intervjurunde nå i august senest. Først et lite på telefon, deretter et lengre, der vedkommende virket veldig giret og positiv, så ble det helt dønn stille, selv om jeg ble lovet «rask tilbakemelding, innen meget kort tid». Jeg vet at det stod mellom meg og en annen veldig sterk kandidat, men det hadde vært greit å få en tilbakemelding. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har den siste måneden vært på 2-3 intervjuer. På slutten av intervjuene så har arbeidsgiver sagt når jeg kan forvente å høre fra de. De fleste har holdt ord og tatt kontakt til avtalt dag, mens andre har brukt litt lengre tid.. Det jeg har lært er at man må ha litt is i magen etter et intervju (selv om man veldig gjerne ønsker svar samme dag). Som regel hører man fra de når de er ferdige med alle intervjuer og utvelgelsesprosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg