AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Tenk om vedkommende sier nei? Aner ikke hvem jeg skulle spurt da i så fall. Skulle gjerne hatt en peptalk 😅 Anonymkode: 71e4f...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er ekstremt introvert og hater spørre folk om noe som helst. Men et nei er bare det et nei. Det skader ikke eller ødelegger deg. Dessuten tror jeg de fleste setter pris på å bli spurt om de kan være referanse. Det viser jo bare egentlig at du har tillitt til at den personen skal fortelle noen andte hvordan du er. Så spør selv om det kan virke vanskelig. Og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du må bare vrenge sjela de og spørre. Det er ekkelt, men nødvendig Anonymkode: 78679...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Psykisk syk Anonymkode: 38373...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Psykisk syk Anonymkode: 38373...6c1 Er du? Anonymkode: 71e4f...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenk om vedkommende sier nei? Aner ikke hvem jeg skulle spurt da i så fall. Skulle gjerne hatt en peptalk 😅 Anonymkode: 71e4f...ce0 Ok. Så sier vedkommende nei. Da må du legge en ny plan. Det tar du etter at du har fått «ja» eller «nei». Bryt oppgaven ned i overkommelige deler og utfør en og en del, uten å tenke på neste del. Uansett er du ikke verre stilt enn nå - der du ikke har referanser. Og uansett hvem du velger å spørre så kommer enhver arbeidsgiver til å bruke hele sitt kontaktnettverk for å finne ut om du er egnet eller ei. Å ansette feil person er altfor dyrt til å ikke bruke absolutt alle midler. Så du kan like godt tenke på absolutt alle mennesker du har samhandlet med som dine referanser. Anonymkode: b5843...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå