Gå til innhold

Familie medlem dater tidligere flamme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nær familie medlem har begynt å date en mann som jeg tidligere ble kjent med og lå med men ble aldri forhold imellom oss og kontakten med han faset jeg ut.

Nå noen år senere har de to blitt kjent og dater, i dag skal jeg treffe henne og kan være hun tar han med. Vet ikke om han har fortalt henne noe om meg, men bør jeg si noe hvis ikke ? Føler det blir feil å holde noe skjult og hun senere finne det ut men samtidig så betydde det ingenting mellom oss to så bare fint om de har funnet tonen selvom jeg syns det er litt rart å tenke på siden hun er nært familie medlem. Ikke søster eller noe men allikevel.

Hva ville du ha gjort ? 

Anonymkode: a66f8...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det du som mistet interessen og faset han ut?

I så fall ville jeg holdt tåta der og da.

Ville sagt til henne på tomannshånd ‘er du klar over at han og jeg hadde en fling for noen år siden?’

Ikke si sex før hun eventuelt spør. 

Anonymkode: dcd45...f40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor føler du at din lojalitet er? Hvilken relasjon er viktigst for deg?

Dersom den er hos henne, så ville jeg nevnt det. Å sitte der, som henne, og ikke få vite noe, vil føles som at dere går bak ryggen hennes begge to. Du trenger ikke å gå i detaljer, bare si "takk for sist" eller "lenge siden" eller noe som gjør at hun forstår at dere kjenner hverandre, så blir det opp til ham å forklare. Dette er ikke noe du skal holde hemmelig for å skåne ham. 

Anonymkode: c379d...978

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg faset han ut. Lojaliteten er helt klart hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja, jeg faset han ut. Lojaliteten er helt klart hos henne.

Ville ha gjort henne klar over dette innen dere møtes, så slipper hun å stilles i en potensiell vanskelig situasjon.

Vet om en lignende situasjon hvor den første dama var en ‘sexbombe’ og den andre mer nøytral. Den andre ble nokså satt ut over at hennes kjæreste hadde datet sexbomba, og hadde nok satt pris på at det var informert om før. Mener ikke å påstå at du er en sexbombe eller på annen måte truende eller sjokkerende, bare at hun kan oppleve det annerledes enn du tenker :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør da få  vite at du har hatt en seksuell relasjon til han, men også at du ikke har noe bånd (eller ønske om noe) med han nå.

Anonymkode: 2909f...113

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være at han har sagt noe, han viste vi var i slekt. Huff, dette er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun bør da få  vite at du har hatt en seksuell relasjon til han, men også at du ikke har noe bånd (eller ønske om noe) med han nå.

Anonymkode: 2909f...113

Nei, ærlig talt, man forteller ikke andre hvem man har hatt sex med uten at de spør. Det er bare upassende. Man gjør seg selv tilgjengelig for spørsmål, ved å si at man kjenner hverandre, men det er hun som må spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan jo være at han har sagt noe, han viste vi var i slekt. Huff, dette er rart.

Ser den ja :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør si noe. Si at du og han har hatt en flørt en gang, men det er mange år siden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...