Gå til innhold

Onanering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har, noe jeg ser på som et problem, for jeg er så dårlig på å onanere. Jeg har en veldig sensitiv klitoris, så før jeg nesten har rukket å kose meg litt så "kommer" jeg, den vibrerer iallfall og gjør vondt, noen tips? Det er som om klitoris kommer fort til et klimaks, så gjør det litt vondt, så er det øver og jeg sitter igjen med litt skam og lite nytelse annet enn en "kjappis"🤣 ønsker jo gjerne at det skal vare litt og at jeg skal få en vaginal orgasme også. Dette er med og uten leketøy, men med leketøy tar det, Utne å tulle, 20 sekunder før klitoris er fornøyd og setter en stopper for resten:p

Anonymkode: 31db1...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei. Jeg har, noe jeg ser på som et problem, for jeg er så dårlig på å onanere. Jeg har en veldig sensitiv klitoris, så før jeg nesten har rukket å kose meg litt så "kommer" jeg, den vibrerer iallfall og gjør vondt, noen tips? Det er som om klitoris kommer fort til et klimaks, så gjør det litt vondt, så er det øver og jeg sitter igjen med litt skam og lite nytelse annet enn en "kjappis"🤣 ønsker jo gjerne at det skal vare litt og at jeg skal få en vaginal orgasme også. Dette er med og uten leketøy, men med leketøy tar det, Utne å tulle, 20 sekunder før klitoris er fornøyd og setter en stopper for resten:p

Anonymkode: 31db1...3b4

Kan du ikke fortsette rett etter orgasmen? Kommer du hardt og intenst?

Klarer du å tease deg selv, stoppe rett før orgasme endel ganger før du lar det gå for deg?

Anonymkode: 4ef76...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre trykk, og stoppe før du kommer, selv om det så tar bare 7 sekunder.

Syns forøvrig det høres rart ut at det gjør vondt når du kommer? Det skal jo bare være deilig liksom. Er du for hardhendt?

Anonymkode: 0b639...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...