AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er med i julebordkomiteen på jobb. Dørene på lokalet vi har leid åpner ca 1 time før maten serveres. Av erfaring vet vi at mange kommer når dørene åpner, spesielt de som ikke deltar på vors, de som ikke kommer sammen med noen andre og de som av ulike årsaker bare vil være med på middagen Vi vil derfor ha et eller annet for 0 skape litt engasjement eller samtale blant de som kommer tidlig, så de ikke føler seg overkjørt , men har en samtale i gang etc når vors-gjengene kommer seilende inn rett før mat Det kan ikke være noe "organisert" hvis dere skjønner, men noe de kan engasjere seg i på egen hånd, som en "stasjon" eller lignende. Forløpig har vi bare to ideer og det er god, gammeldags "fotostasjon" og å ta med hage yatzy typ og ha på det som senere blir dansegulv Eller er det bare teit å ha noe som helst? Er det ut liksom ? Anonymkode: d3afe...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hater tvungen "mingling". Dere er kolleger, ikke venner. Anonymkode: fb8fe...da0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Obs obs! Kan ikke alle dere aktive hatere av kolleger og julebord, rygge ut av tråden umiddelbart ved ankomst. Evt. bli værende og avsløre at dere har en kjip jobb, traurige kolleger og et generelt muggent sinn. Anonymkode: bf95d...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Og for å bidra positivt i tråden. Dette er jo grei nok syssel for å slå i hjel litt tid. https://www.adlibris.com/no/produkt/bex-cornhole-pro-56504222?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=AR%3a+Z+-+pMAX+Shopping+-+Generic+-+Spel+%26+Pussel&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA9IC6BhA3EiwAsbltOEK0a89pEkUdS_yeoHtLxNG_-BdKMcvD8AVSqnbokMZhytO-auBdPhoCijYQAvD_BwE&article=P56504222 Anonymkode: bf95d...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden jeg er ikke noe spesielt fan av selskapsleker, men alle typer quiz er gøy, kanskje det kan arrangeres med tema for spørsmål på forskjellige stasjoner eller noe? Anonymkode: 1dcd4...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Obs obs! Kan ikke alle dere aktive hatere av kolleger og julebord, rygge ut av tråden umiddelbart ved ankomst. Evt. bli værende og avsløre at dere har en kjip jobb, traurige kolleger og et generelt muggent sinn. Anonymkode: bf95d...854 Så bare fordi man ikke liker selskapsleker, så hater man både kollegaer og julebord? Faen meg dummeste jeg har hørt 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 15e7a...1a7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden En veldig fin "minglelek" for de som kommer en time for tidlig til julebord, er en kanne med gløgg og litt skravling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Fotostasjon før festen har begynt tror jeg ikke slår an. Med mindre det er en gjeng som virkelig koser seg foran kamera. Hvorfor ikke bare sørge for en plass de kan sitte, en velkomstdrink og noe snacks? Praten går av seg selv. Det trengs ikke noe lek eller annet organisert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Obs obs! Kan ikke alle dere aktive hatere av kolleger og julebord, rygge ut av tråden umiddelbart ved ankomst. Evt. bli værende og avsløre at dere har en kjip jobb, traurige kolleger og et generelt muggent sinn. Anonymkode: bf95d...854 Jeg er glad i julebord jeg, og liker kollegene mine, men jeg misliker sterkt tvungen mingling og organiserte partyleker. Anonymkode: 160a6...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er glad i julebord jeg, og liker kollegene mine, men jeg misliker sterkt tvungen mingling og organiserte partyleker. Anonymkode: 160a6...112 Men nå må du lese innlegget. Ts foreslår f eks hageyatzy. Det er noe som bare vil stå framme, som folk evt kan starte med om de får lyst. For noen av oss med litt dårlige partyskills kan det være enklere enn å tørrprate en time… Anonymkode: cfc48...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For noen av oss med litt dårlige partyskills kan det være enklere enn å tørrprate en time Du kaller det dårlige partyskills å ikke ville være med på organiserte leker? Only on kg! Anonymkode: 4d5de...eac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bare fordi man ikke liker selskapsleker, så hater man både kollegaer og julebord? Faen meg dummeste jeg har hørt 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 15e7a...1a7 Har jeg skrevet et ord om selskapsleker? Nei, det har jeg ikke, din emoji-klovn. Anonymkode: bf95d...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå