AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:39 #1 Del Skrevet fredag kl 11:39 Hei. Tok medisinsk abort for 3 uker siden. Tok en test i dag og den var kjempe sterk. Noen andre her som har opplevd det?? kan det være rester?? Anonymkode: 7fcfd...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:02 #2 Del Skrevet fredag kl 13:02 Jeg hadde sterke streker lenge, men ikke fullt så sterk som din. Jeg hadde litt rester. Måtte få medisin for å få en ny blødning da jeg aldri fikk mensen til å skylle ut de siste restene. Ville definitivt bedt om ultralyd for å sjekke. Anonymkode: b17ce...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:53 #3 Del Skrevet fredag kl 13:53 Ville sett det an og tatt ny test om en ukes tid. Det tar tid før Hcg går ned etter abort. Rester gir symptomer som smerter og blødninger. Anonymkode: dd793...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:35 #4 Del Skrevet fredag kl 15:35 Har litt blødninger enda. Men minimalt. Har ingen smerter. Legen var enig om at testene absolutt ikke burde være så sterke. Har selvsagt ikke hatt samleie enda siden før aborten. HCG test på mandag. Anonymkode: 7fcfd...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:15 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:15 De burde jo ta ultralyd. Fordi du blør minimalt vil ikke det si at det er ett godt tegn. Jeg blødde lite men hadde mye rester. Måtte ta ny runde Anonymkode: 2b535...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:40 #6 Del Skrevet lørdag kl 11:40 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.39): Hei. Tok medisinsk abort for 3 uker siden. Tok en test i dag og den var kjempe sterk. Noen andre her som har opplevd det?? kan det være rester?? Anonymkode: 7fcfd...b55 Hadde positive tester i 8 uker etter medisinsk abort. Blødde lite, hadde ingen rester. Hcg kan bruke like lang tid på å synke som å stige - avhengig av hvor høy hcg var ved abort tidspunktet. Anonymkode: fc4db...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:43 #7 Del Skrevet lørdag kl 12:43 For å si det sånn så er ikke det antydning til at den testen blir svakere. Med 2 dagers mellomrom. Blir hcg hos legen på mandag. Så får vi se. Anonymkode: 7fcfd...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:53 #8 Del Skrevet lørdag kl 12:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): De burde jo ta ultralyd. Fordi du blør minimalt vil ikke det si at det er ett godt tegn. Jeg blødde lite men hadde mye rester. Måtte ta ny runde Anonymkode: 2b535...79d Hvordan var det å ta runde nr 2 da?? Men hadde du smerter?? Eg er litt kvalm, men ikke noe annet enn det. Anonymkode: 7fcfd...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå