AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har meldt meg som tilkallingsvikar da de mangler miljøterapeuter i kommunen. Ser på fagforbundets oversikt over garantilønn at laveste årslønn fra 1/5/24 står som 578.600kr (jeg har 13 års ansiennitet). Det er også et kommuneoppgjør hvor det står sentrale lønnstillegg på 22.000kr for mitt trinn og ansiennitet. Jeg fikk første lønnsslipp denne måneden og ser jeg har fått timelønn basert på årslønn på 578.600kr. De eneste tilleggene som står er kveldstillegg. Hvordan fungerer beregningen av dette tillegget på 22.000kr? Er det kun for de fast ansatte og ikke for vikarer? Jeg så for meg at timelønnen ville være basert på årslønn på 578.600kr + 22.000kr = basert på årslønn på 600.600kr Anonymkode: 6ff7c...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Fant nå den gamle lønnsoversikten og ser den var 556.600kr så skjønner da at 578.600kr er den nye garantilønnen inkludert tillegget på 22.000kr. Trodde 578.600kr var en garantilønn som hadde vært lenge og at man ville få 22.000kr i tillegg. ☺️ Har bare vært ansatt i det private i 15 år så har ikke visst hva tidligere garantilønn i det offentlige har vært ☺️ Anonymkode: 6ff7c...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå