AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #101 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har fått stua full av insekter en jul (den siste vi hadde ekte tre), jeg kommer aldri til å dra inn et ekte tre i huset igjen. At andre synes det er juks og utrivelig er ganske uinteressant, så lenge vi som bor her er fornøyde Anonymkode: 125da...03f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 4 timer siden #102 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle et plasttre være miljøvennlig? Skogen vokser igjen,Norge gror ned og det er bare bra at det hogges juletre. Og etterpå går det tilbake til naturen og blir bosted for insekter. Anonymkode: 479fc...396 Fordi man kan bruke det i mange år. Et ekte tre må kastes etter én jul. Skogen vokser igjen, ja, men det gjelder jo ikke de "plantasjene" med juletrær... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 4 timer siden #103 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 11.45): Hvorfor har du plasttre? Det er jo ikke pent! ( gjelder IKKE de som har allergi, det skjønner jeg jo) Tenk så mye finere et levende duftende tre er da! Anonymkode: 479fc...396 Hvorfor bryr du deg om hvordan folk dekorerer eget hjem? Det er da vitterlig ikke din sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 4 timer siden #104 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har plasttre til kjelleren. Der har vi selskapslokale og vi pleier å ha et juleselskap for slekt og venner der i løpet av romjulen. Et enkelt og greit plasttre der er helt ok. I fjor prøvde jeg å ta det opp i stua. Fytti så stusselig. Aldri mer. Kun ekte tre i stua heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #105 Del Skrevet 2 timer siden Reign skrev (1 time siden): Hvorfor bryr du deg om hvordan folk dekorerer eget hjem? Det er da vitterlig ikke din sak. Jeg liker å ha en mening. Rett og slett. Anonymkode: 479fc...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 40 minutter siden #106 Del Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker å ha en mening. Rett og slett. Anonymkode: 479fc...396 Så kleint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå