AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Inspirert av annen tråd der det var spørsmål om hvorfor kvinner er dårlige i senga. Jeg vil ta litt mer positiv vinkel og spør. Hva har du gjort til å bli betre i senga? Lager også en annen tråd der menn kan svare for egen del. Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Gir litt mer faen Anonymkode: 8ceea...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kjøpte dildo med sugekopp for å øve meg på å ri. Anonymkode: 4d0bb...780 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gir litt mer faen Anonymkode: 8ceea...a79 Fantastisk. Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpte dildo med sugekopp for å øve meg på å ri. Anonymkode: 4d0bb...780 Nydelig ❤️ Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Gjør det du elsker, og elsk det du gjør. Så finner du en partner som tenker slik som deg. Da kan det bli heftig god og rå sex 😉. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjøpte dildo med sugekopp for å øve meg på å ri. Anonymkode: 4d0bb...780 Du er god 👏👏👏👏. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Øver meg på å ligge helt stille Anonymkode: 9bc1a...543 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Ble tryggere. Da jeg begynte min «seksuelle karriere», var jeg veldig usikker på alt, og klarte ikke å slappe av. Først da jeg ble sammen med en som var eldre og mer erfaren, klarte jeg å slippe meg løs. Etter det har jeg blitt bedre og bedre. Nå som 40- åring har jeg mitt livs beste sex Anonymkode: df289...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Jeg bygde opp selvtilliten og hadde fokus på at jeg skal nyte. Da ble jeg også mer leken og interessert i å eksperimentere. Når jeg nyter blir jeg opptatt av at mannen nyter og tester ut hva jeg kan gjøre for å får herlige reaksjoner ut av han. Er jeg i mål? Aldri! Alltid mer å lære, mer å teste, mer å nyte! Det er så herlig og gøy! Anonymkode: b9041...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Øver meg på å ligge helt stille Anonymkode: 9bc1a...543 🤣😆😁 Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Inspirert av annen tråd der det var spørsmål om hvorfor kvinner er dårlige i senga. Jeg vil ta litt mer positiv vinkel og spør. Hva har du gjort til å bli betre i senga? Lager også en annen tråd der menn kan svare for egen del. Anonymkode: 0ea79...4af Funnet mannens g-punkt. Anonymkode: dcdfc...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Funnet mannens g-punkt. Anonymkode: dcdfc...aa5 Bra! Heldig mann du har ❤️ Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå