AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #61 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ingen av dere har «rett». Og dere «diskuterer» heller ikke. En diskusjon har som mål å dele meninger og perspektiver for med det å utvide egen og andres horisont. Som voksne er vi ikke dårlig emosjonelt regulerte barn i sandkassa - vi har ikke som mål å få «rett». Vi har som mål å utvikle oss. Jeg kaller det «mose». Eller «mushe». Alternativt «skvusje». Du kaller det hva enn du vil. Men om du sier at du «knipser» poteter får jeg et indre bilde av deg som med fingrene proppelerer poteter bortover kjøkkengulvet. Muligens skulle dere bare laget potetstappe? Anonymkode: 6997c...f65 Vi "diskuterer" det hver gang vi har sånn middag😅 Altså, på en godmodig måte, vi har ofte slike "diskusjoner", for gøy🤷♀️😅❤️ AnonymBruker skrev (44 minutter siden): På en måte litt rørende at dere, som begge sier noe jævlig rart, har funnet hverandre. I den grad noen av dere tar mindre feil enn den andre er det mannen din. "Knipse" om å lage potetmos/-stappe er ren psykiatri. Anonymkode: c9439...8f0 Psykiatri faktisk, så ikke den komme, har du lyst til å utdype? Utover det, så er jeg veldig glad for at akkurat vi to har funnet hverandre😉😅 PurpleTuliip skrev (21 minutter siden): Knipse måtte jeg knise litt av. Ser liksom for meg voksne mennesker sikte nøye og knipse poteter på hverandre under middagen. 🤭 😆 Vestlending her, vokst opp med å si moser/mosher potetene. Er helt enig i at det blir best om man har saus til 😁☺️ Vi er vestlendinger vi også😅 Og takk for et morsomt bilde jeg fikk i hodet nå😂 Selv om jeg/vi er voksne, 40+, så smaker det best knipset og blandet med sausen🤷♀️😅 I selskap er vi derimot mer voksen og dropper knipsingen😂 Anonymkode: 52e50...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå