Maleficenta Skrevet lørdag kl 21:02 #81 Del Skrevet lørdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 11.01): Knipser?? Aldri hørt om. Selvsagt heter det mose potetene, jobber som kokk..! Anonymkode: 1ec99...2f2 Heter det ikke å lage puré? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet lørdag kl 21:02 #82 Del Skrevet lørdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Krakke her 😂 Anonymkode: 0b7c1...8b5 Ja, det kan jeg også finne på å si. Knerte eller krakke, altså 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet lørdag kl 21:08 #83 Del Skrevet lørdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 10.55): Når vi har middager med poteter, så er det enkelte middager der vi moser potetene før vi spiser og blander sausen inn, men vi kaller det forskjellige ting. Mannen sier at han skviser potetene, mens jeg sier knipser potetene. Hvem har rett, eller hva kaller andre det?🤷♀️😅 Anonymkode: 52e50...b1a Knipser gjør man med fingrene når man f.eks på en uhøflig måte påkaller kelneren på restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:11 #84 Del Skrevet lørdag kl 21:11 Nordvest landet her. Kaller det å stampe potetene Anonymkode: 8914b...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #85 Del Skrevet lørdag kl 22:04 Vestlandet her, jeg har vokst opp med å "kneke" potetene. Anonymkode: 686da...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet lørdag kl 22:07 #86 Del Skrevet lørdag kl 22:07 Moser. Og aldri når vi har besøk eller noe, det er dårlig bordskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet lørdag kl 22:11 #87 Del Skrevet lørdag kl 22:11 I mårra trur jeg det blit lættvin midda gett, pølser og potetknips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå