Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #1 Del Skrevet 28. februar 2006 det er jo veldig godt! fikk plutselig lyst på det idag. men hva er godt å ha sammen med hvite bønner i tomatsaus? for det alene er jo litt kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. februar 2006 #2 Del Skrevet 28. februar 2006 Pølser og potetmos? Karbonader? Stekt egg og bacon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 Stekt egg er godt med hvite bønner ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. februar 2006 #4 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg elsker bønner og spaghetti jeg................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 28. februar 2006 #5 Del Skrevet 28. februar 2006 Yndlingsmiddagen min som barn var stekt servelatpølse med poteter, bacon, kålrabistappe og tomatbønner. Dette synes jeg er kjempegodt fremdeles! Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. februar 2006 #6 Del Skrevet 28. februar 2006 det er kjempe godt sammen med stekt egg og bacon, som nevn over her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 28. februar 2006 #7 Del Skrevet 28. februar 2006 Pytt i panne er godt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #8 Del Skrevet 28. februar 2006 Tunfisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 28. februar 2006 #9 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) litt sært kanskje, men; Seibiff stekes som vanlig. Tilsett tomatbønner og creme fraische og la det koke til en saus... Godt serveres med poteter og grønnsaker etter ønske Endret 28. februar 2006 av lumina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #10 Del Skrevet 1. mars 2006 chili con carne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 1. mars 2006 #11 Del Skrevet 1. mars 2006 Som fyll i bakt potet eller rett og slett på toast (Ååååh, nå kom jeg på at jeg også elsker tomatbønner, egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. mars 2006 #12 Del Skrevet 1. mars 2006 På toast, med HP-saus over. Klassisk engelsk studentlunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 1. mars 2006 #13 Del Skrevet 1. mars 2006 Stekt egg/omelett, stekte sjampinjonger og stekt tomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. mars 2006 #14 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg spiser dem som en fyldig suppe, med rundstykker og smør til. Eller med brød, stekt tomat, stekt sjampinjong og ev. stekte poteter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. mars 2006 #15 Del Skrevet 2. mars 2006 Tomatbønner kan være godt helt alene og. Men da må det være en type som har tjukk tomatsaus, ikke de som har sånn tyntflytende saus. Og så må den komme rett fra kjøelskapet og være ordentlig god og kald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #16 Del Skrevet 2. mars 2006 Fiskekaker, macaroni og tomatbønner er noe av det beste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 2. mars 2006 #17 Del Skrevet 2. mars 2006 Speilegg og tomatbønner er NAMNAM! Beste frokosten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå