Gjest Terje Skrevet 16. november 2002 #1 Skrevet 16. november 2002 Pass på, neste gang du tar T-banen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=799696 Spekulasjoner spm det får du ikke skrive her, Terje. Deler av innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Silfen Skrevet 17. november 2002 #2 Skrevet 17. november 2002 Ja, NÅ ble jeg jammen glad for at jeg ikke bor i London lenger gitt Mind the gap, please, mind the gap!
Bertha Skrevet 17. november 2002 #3 Skrevet 17. november 2002 Nei, nei, nei! Dette er jo akkurat det de vil oppnå: At folk blir redde og ikke tør bevege seg på offentlig sted. At frihetsfølelsen blir innsnevret... Husk at dette er en annen - men dog så effektiv - form for terror. La gå, det KAN skje på T-banen i Oslo. Men jeg går der likevel når jeg er i Tigerstaden. Eller det KAN skje når jeg sitter i flyet. Men jeg lar da ikke vær å dra på ferie. Skjønner? Jeg NEKTER å la livet mitt bli styrt av en mann med forvokst geiteskjegg og turban :evil: Det er snakk om å bruke sunn fornuft. Katastrofer kan skje nesten hvorsomhelst og man må selvfølgelig være forsiktig. Men tenk på dette: Hva er sannsynligheten for at et terrorangrep rammer deg VS hva er sannsynligheten for at du blir utsatt for en "vanlig" ulykke? Det er ganske lite som skal til i trafikken, på vei hjem fra fest, på glatta eller kanskje i jobben dersom man slurver. Bare for å sette det hele litt i perspektiv... Nei dere, fortsett å leve som før. Bruk vettet, men la ikke vær å nyte friheten i hverdagen.
Maeve Skrevet 17. november 2002 #4 Skrevet 17. november 2002 Er helt enig med deg Bertha! Jeg vil ikke føle en frykt for å gå ut, reise, eller hva det måtte være. Katastrofer skjer overalt og frykten skal ikke lamme meg.
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2002 #5 Skrevet 17. november 2002 Jeg ble aldrig utsatt for noe i tuben mens jeg bodde i london
ragnalina Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 er det ikke cyanid-gass fra al-qaida , er det bomber fra IRA. Tror det viktigste er å ikke la frykten ta oss - da har jo 'de onde' vunnet?! Fölte meg alltid trygg på tuben da jeg bodde i London.. var mest bekymret over å bli spydd på av fulle turister på kveldstid..
Gjest pulverheksa Skrevet 18. november 2002 #7 Skrevet 18. november 2002 Ikke la tanken på hva som kan skje ta ifra dere friheten. Man lar ikke være å krysse veien sselv om man kan bli påkjørt av en buss. Hvis vi lar frykten komme inn i hodene våre har vi tapt og de vunnet. Vet det høres enkelt ut men det er sant. Alt for mange lar være å gå ut etter at det er mørkt. Mørket er din venn
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #8 Skrevet 18. november 2002 Nei, man må bare fortsette å leve som før. Jeg for min del tar T-banen i Oslo hver dag når jeg skal til jobben. Skjer det noe...vel...da var det vel min tur da.
oslojente Skrevet 18. november 2002 #9 Skrevet 18. november 2002 Jeg var netopp i London da dette skjedde jeg... Kanskje litt ekkelt å tenke på, men jeg ble ikke redd. Anyway, skummelt om noe sånt skulle skje akuratt deg....
Gjest indiangranny Skrevet 18. november 2002 #10 Skrevet 18. november 2002 Hei Klart det kan skje,men dette må ikke ta fra oss frykten fra å leve. :D Jeg jobber i kollektivtrafikken og tar t-banen hver dag. hilsen indianlady
Ada=) Skrevet 19. november 2002 #11 Skrevet 19. november 2002 Det tryggeste er kanskje aa holde seg hjemme! ... men saa var det dette med ulykker i hjemmet, da... ja, ja, det er farlig aa leve!
Gjest indiangranny Skrevet 19. november 2002 #12 Skrevet 19. november 2002 Det tryggeste er kanskje aa holde seg hjemme! ... men saa var det dette med ulykker i hjemmet, da... ja, ja, det er farlig aa leve! Hei :D Det sies jo at de værste ulykkene skjer hjemme,ja det er farlig å leve vi dør av det engang. hilsen indianlady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå