Gå til innhold

Ikke ta T-banen i London eller i Oslo...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, NÅ ble jeg jammen glad for at jeg ikke bor i London lenger gitt :wink:

Mind the gap, please, mind the gap!

Skrevet

Nei, nei, nei! :roll:

Dette er jo akkurat det de vil oppnå:

At folk blir redde og ikke tør bevege seg på offentlig sted. At frihetsfølelsen blir innsnevret... Husk at dette er en annen - men dog så effektiv - form for terror.

La gå, det KAN skje på T-banen i Oslo. Men jeg går der likevel når jeg er i Tigerstaden. Eller det KAN skje når jeg sitter i flyet. Men jeg lar da ikke vær å dra på ferie. Skjønner?

Jeg NEKTER å la livet mitt bli styrt av en mann med forvokst geiteskjegg og turban :evil:

Det er snakk om å bruke sunn fornuft. Katastrofer kan skje nesten hvorsomhelst og man må selvfølgelig være forsiktig. Men tenk på dette: Hva er sannsynligheten for at et terrorangrep rammer deg VS hva er sannsynligheten for at du blir utsatt for en "vanlig" ulykke? Det er ganske lite som skal til i trafikken, på vei hjem fra fest, på glatta eller kanskje i jobben dersom man slurver.

Bare for å sette det hele litt i perspektiv...

Nei dere, fortsett å leve som før. Bruk vettet, men la ikke vær å nyte friheten i hverdagen.

Skrevet

Er helt enig med deg Bertha! Jeg vil ikke føle en frykt for å gå ut, reise, eller hva det måtte være. Katastrofer skjer overalt og frykten skal ikke lamme meg. :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg ble aldrig utsatt for noe i tuben mens jeg bodde i london

Skrevet

er det ikke cyanid-gass fra al-qaida , er det bomber fra IRA.

Tror det viktigste er å ikke la frykten ta oss - da har jo 'de onde' vunnet?!

Fölte meg alltid trygg på tuben da jeg bodde i London..

var mest bekymret over å bli spydd på av fulle turister på kveldstid.. :ler:

Gjest pulverheksa
Skrevet

Ikke la tanken på hva som kan skje ta ifra dere friheten.

Man lar ikke være å krysse veien sselv om man kan bli påkjørt av en buss.

Hvis vi lar frykten komme inn i hodene våre har vi tapt og de vunnet. Vet det høres enkelt ut men det er sant. Alt for mange lar være å gå ut etter at det er mørkt. Mørket er din venn :)

Skrevet

Nei, man må bare fortsette å leve som før. Jeg for min del tar T-banen i Oslo hver dag når jeg skal til jobben.

Skjer det noe...vel...da var det vel min tur da.

Skrevet

Jeg var netopp i London da dette skjedde jeg...

Kanskje litt ekkelt å tenke på, men jeg ble ikke redd.

Anyway, skummelt om noe sånt skulle skje akuratt deg....

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei

Klart det kan skje,men dette må ikke ta fra oss frykten fra å leve. :D

Jeg jobber i kollektivtrafikken og tar t-banen hver dag.

hilsen

indianlady :ler:

Skrevet

Det tryggeste er kanskje aa holde seg hjemme! ... men saa var det dette med ulykker i hjemmet, da... ja, ja, det er farlig aa leve!

Gjest indiangranny
Skrevet
Det tryggeste er kanskje aa holde seg hjemme! ... men saa var det dette med ulykker i hjemmet, da... ja, ja, det er farlig aa leve!

Hei :D

Det sies jo at de værste ulykkene skjer hjemme,ja det er farlig å leve vi dør av det engang. :hoho:

hilsen

indianlady :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...