AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi har en 5 måneder gammel jentepus som er sterilisert. Vi fikk henne da hun var 13 uker, og hun er egentlig renslig i den forstand at hun hele veien har brukt kattedoen. ser likevel at hun ikke er så flink til å vaske seg… nylig har jeg likevel funnet tiss på gulvet i kjelleren (mørkt rom) og bæsj i et rom der det i en periode var åpen isolasjon. At hun bruker isolasjonen som do kan jeg egentlig forstå, for den var myk og porøs (lett å grave i) men tiss på kjellergulvet var mer overraskende. hun er ute i sele og ser da at hun ofte tisser. Så hun har jo på et vis forstått at det er ute og i kassen man egentlig skal gjøre disse tingene. Kan det bare handle om umodenhet? Anonymkode: 8be34...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvis hun tisser ofte når dere er ute så var min første tanke uvi. Ta henne med til vetrinær sammen med en urinprøve. Anonymkode: f1347...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvis hun tisser ofte når dere er ute så var min første tanke uvi. Ta henne med til vetrinær sammen med en urinprøve. Anonymkode: f1347...9a6 Hun tisser 1-3 ganger om dagen i kassen, så mistenker absolutt ikke det. mere at hun nærmest synes det er gøy å kunne tisse ute.. Anonymkode: 8be34...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå