AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:03 #1 Del Skrevet fredag kl 09:03 Vi har fortsatt ryddet stua for ting fordi vi har en som liker å ta tingene våre og tygge på dem. Håper ikke det skal bli sånn de neste ti årene😂 Anonymkode: 384a7...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:04 #2 Del Skrevet fredag kl 09:04 Glemte å si at det er en hund, gutt. Anonymkode: 384a7...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:18 #3 Del Skrevet fredag kl 09:18 Hvor gode er dere til å lese hunden, om dere ikke har klart å omdirigere eller trene vekk denne uønskede adferden etter to år? Hva er deres aktivitetsnivå i løpet av en dag? Trener dere på lydighet, konsentrasjon og distraksjoner? Hjemme og på tur. Hva er deres rutiner når dere gir mat, går tur, leker, trener osv? Er det utfordrende nok, med tanke på rase? Når det er gått så lang tid er slike "rampestreker" blitt satt som en (u-)vane hos hunden og er desto vanskeligere å trene bort. Anonymkode: 1a419...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:24 #4 Del Skrevet fredag kl 09:24 Hva slags hund har dere valgt dere? Min terrier ble voksen da hun var rundt 7 😄 Anonymkode: 1ff84...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:25 #5 Del Skrevet fredag kl 09:25 Hvilken rase? Hva slags stimuli får den? Essensiell info Anonymkode: 692d5...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:28 #6 Del Skrevet fredag kl 09:28 Mastiff? Anonymkode: 0ba40...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:34 #7 Del Skrevet fredag kl 09:34 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vi har fortsatt ryddet stua for ting fordi vi har en som liker å ta tingene våre og tygge på dem. Håper ikke det skal bli sånn de neste ti årene😂 Anonymkode: 384a7...c79 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva slags hund har dere valgt dere? Min terrier ble voksen da hun var rundt 7 😄 Anonymkode: 1ff84...dd5 Da har dere ikke trent godt nok. Vi har en staffordshire bull terrier med mye energi. Vi var knallharde på trening, fordi han hadde så mye egne drifter. Det var slutt på å ta sokker, tøfler osv. før han bikket 3. Anonymkode: 91902...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:55 #8 Del Skrevet fredag kl 09:55 Hvis det er noe som skjer hver dag med en 2-åring, så vil jeg si det er uvanlig/lite oppdragelse. Hundene jeg har hatt sluttet med slikt da de var valper. Hadde en hund som kunne finne på å stjele en sjelden gang. Det var en puddel, og han stjal på julaften (vi andre fikk jo ting!), når jeg var syk (sokkene mine) og når vi holdt på med oppussing (skrujern). Var hans måte å be om oppmerksomhet på, og han ødela ikke noe. Anonymkode: 27ab8...035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:11 #9 Del Skrevet fredag kl 12:11 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er noe som skjer hver dag med en 2-åring, så vil jeg si det er uvanlig/lite oppdragelse. Hundene jeg har hatt sluttet med slikt da de var valper. Hadde en hund som kunne finne på å stjele en sjelden gang. Det var en puddel, og han stjal på julaften (vi andre fikk jo ting!), når jeg var syk (sokkene mine) og når vi holdt på med oppussing (skrujern). Var hans måte å be om oppmerksomhet på, og han ødela ikke noe. Anonymkode: 27ab8...035 Det skjer ikke hver dag. Da han var liten viste han litt tegn til å forsvare det han hadde funnet og vi trente masse på å slippe og få godbit. Så han har lært at hvis han vil ha godbit så kan han bare finne noe som er vårt. Han har jo fått belønning for det. Anonymkode: 384a7...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:33 #10 Del Skrevet fredag kl 12:33 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags hund har dere valgt dere? Min terrier ble voksen da hun var rundt 7 😄 Anonymkode: 1ff84...dd5 Manchester terrier. 7 år! Gikk rett fra valp til senior😂 Anonymkode: 384a7...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå