AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Sønnen min på 15 år ønsker seg en morgenkåpe til julegave. En han kan ha på etter en dusj og sitte på rommet i når han spiller. Hva er best? Frotté eller flecce? Anonymkode: 01851...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Frotté! Fleece blir bare klamt og ekkelt Anonymkode: b6116...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sønnen min på 15 år ønsker seg en morgenkåpe til julegave. En han kan ha på etter en dusj og sitte på rommet i når han spiller. Hva er best? Frotté eller flecce? Anonymkode: 01851...81f Hvordan er det et spørsmål engang? Frotté åpenbart. Anonymkode: b338f...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Tenkte på denne på bildet under. Men er usikker på str. Han er 169 høy. Kjøpe str 170? Han vil sikkert ha den lang https://www.kappahl.com/nb-no/barn/nattoy/morgenkaper/263004 Anonymkode: 01851...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenkte på denne på bildet under. Men er usikker på str. Han er 169 høy. Kjøpe str 170? Han vil sikkert ha den lang https://www.kappahl.com/nb-no/barn/nattoy/morgenkaper/263004 Anonymkode: 01851...81f Han blir sikker glad for en i barnestørrelse..... Du må jo kjøpe fra voksenavdelingen! Anonymkode: 02873...894 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenkte på denne på bildet under. Men er usikker på str. Han er 169 høy. Kjøpe str 170? Han vil sikkert ha den lang https://www.kappahl.com/nb-no/barn/nattoy/morgenkaper/263004 Anonymkode: 01851...81f Den var fin. Kjøp 170. Kanskje den ville passet meg på 160 også. Vanskelig å finne myke morgenkåper i bomull. Mye tæl i polyester for damer Anonymkode: b6116...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Kommer jo an på om det skal være badekåpe eller morgenkåpe. Hver sitt bruk Anonymkode: b4d75...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sønnen min på 15 år ønsker seg en morgenkåpe til julegave. En han kan ha på etter en dusj og sitte på rommet i når han spiller. Hva er best? Frotté eller flecce? Anonymkode: 01851...81f Jeg kjøpte Onepice til dette formålet. Veldig grei å slenge på seg om morgenen i helgene for å komme ned til frokost. Ellers vokser en på 15 fort. Så kjøp en i voksen S så han har noe å vokse med. Anonymkode: 1d5ae...e7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Om han skal ha den mer som et koseplagg, så er velour eller fleece deiligst. Eller børstet flanell? Regner med han tørker seg etter dusjen? En blir ikke sittende lenge å spille i en fuktig frotte kåpe…. Det blir fort kaldt og kjipt. Denne f.eks? https://cubus.com/no/p/morgenkape-i-velourfleece-svart-morgenkaper-herreklar Kan også søke etter slåbrok Anonymkode: ca064...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han blir sikker glad for en i barnestørrelse..... Du må jo kjøpe fra voksenavdelingen! Anonymkode: 02873...894 Han er jo liten av vekst. Han kjøper t skjorter og sånn selv på barneavdeling. Xs i herre er som regel for stor for han Anonymkode: 01851...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden (endret) sønnen min har siden han var 13 ønsket i tjukk fleece/teddystoff, vil ha de gode å varme å enten ha utenpå pysj eller rett på kroppen etter å ha tørket seg selvsagt. Han er nå voksen og ønsker faktisk ny i år. Endret 3 timer siden av monican94 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå