AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #21 Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, de som ikke er late og som heller bryr seg litt om hvordan hjemmet fremstår , gjør det. Anonymkode: 5bd1c...238 Det er gammeldags å drive med det styret og bytte gardiner gjennom året. Fryktelig gammeldags! Lilla er også den verste fargen jeg vet om. Aldri i livet om jeg hadde hengt opp lilla gardiner, eller bragt lilla inn i huset. Anonymkode: db74e...a4f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #22 Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, de som ikke er late og som heller bryr seg litt om hvordan hjemmet fremstår , gjør det. Anonymkode: 5bd1c...238 Heller lat enn arrogant og nedlatende som deg. Anonymkode: 36438...b53 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #23 Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eller så velger man gardiner som passer hele året. Ingenting galt med hvite, grønne eller blå gardiner i julen. Litt mer galt med fordommer som dine, og de har du sikkert med deg hele året i tillegg. Anonymkode: adbc2...f29 Fordommene mine får du ikke ta fra meg 😀😇 Anonymkode: 5bd1c...238
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #24 Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Heller lat enn arrogant og nedlatende som deg. Anonymkode: 36438...b53 Ditt valg! Og jeg står for mine meninger. Du gjør hva du vil men jeg reagerer og som JEG vil. Anonymkode: 5bd1c...238
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå