Gå til innhold

Om du fikk det gratis ville du ha takket ja til fettsuging og tummy tuck

AnonymBruker

Gratis fettsuging og tummy tuck  

69 stemmer

1. 1. Om du fikk gratis fettsuging og tummy tuck ville du ha gjennomført det?

• Ja
      36
    • Nei
      33

Anbefalte innlegg

Nei. Er ikke villig til å utsette kroppen for unødendig narkose, kirurgisk inngrep og påfølgende fare for infeksjon og sepsis. 

Hadde keisersnitt og det tok veldig lang tid for meg å komme meg, arret er vondt flere år etter det er generelt mye styr i prosessen fra man blir operert til sårene er helt helet. 

Anonymkode: 40b4c...ca5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bukplastikk, som det heter på norsk, tok jeg i 2008. Fikk det dekket på grunn av overskuddshud etter overvekt. Er svært fornøyd. 

Anonymkode: 538d6...801

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke hatt tummytuck, men litt fettsuging enkelte steder på kroppen hadde jeg muligens takket ja til. Synes magen min er søt selv om den henger litt, og den vitner jo bare om at det har bodd tre nydelige babyer der inne 😊

Anonymkode: ba230...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sjelden på sånne lettvindte løsninger. Med mindre man legger seg i selen og totalt endrer kostholdet i tilegg,så legger det fettet der seg på andre finurlige steder,og du vil se helt rar ut til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei. Er ikke villig til å utsette kroppen for unødendig narkose, kirurgisk inngrep og påfølgende fare for infeksjon og sepsis. 

Samme her. Pluss at det lille fettet jeg har til overs kommer godt med jeg hvis jeg skulle få omgangssyke eller noe annet kjipt.

Anonymkode: dcdd3...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Selv om jeg er overvektig ville jeg takket ja om de så ville betale meg for det.

De resultatene jeg har sett har ikke vært fine, og det å ødelegge fetceller gjør at fettet legger seg andre steder.

Anonymkode: 40b5d...ab8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uten tvil. Har gått ned 35 kg og har igjen 10 til. Jeg ser jævligere ut nå enn det jeg gjorde for 35 kg siden. Følte meg aldri stygg som stor, aldri hatt problemer med selvbildet. Jeg var verken pen eller slank, men nå føler jeg meg jævlig og ekkel med løs hud. Sukk. 

Anonymkode: 88bac...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...