Gå til innhold

Mindre pene menn som har sorg over å ikke få barn - har dere tenkt på at dere kan få døtre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og at disse døtrene vil ligne på dere? Vet dere hvor vanskelig det er for svært lite pene damer å få en god mann? Min mor giftet seg med en mindre pen mann og fikk meg. Jeg er kopi av faren min, og hele livet har jeg slitt med det stygge utseendet. For det som er lite pent på en mann, er kjempestygt på ei dame. Konsekvensene gjelder ikke bare det å finne en god mann, men også at man blir dårligere behandlet av folk generelt, klatrer saktere på karrierestigen osv.

Anonymkode: aeb40...f2c

Stygge mennesker kan få pene barn da og motsatt. Noen kler et ansiktstrekk bedre enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, og faren min var en flott mann ♥️ Mens datteren (jeg) ikke akkurat er en fryd for øyet. Men jeg har et godt liv allikevel 😀 Familie trenger vi alle, enten vi er sånn eller sånn.

Anonymkode: 03674...15c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre smarte folk som krenker menn tenker dere på.....

Anonymkode: 8e48c...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjertet er fylt med, renner munnen over med.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og at disse døtrene vil ligne på dere? Vet dere hvor vanskelig det er for svært lite pene damer å få en god mann? Min mor giftet seg med en mindre pen mann og fikk meg. Jeg er kopi av faren min, og hele livet har jeg slitt med det stygge utseendet. For det som er lite pent på en mann, er kjempestygt på ei dame. Konsekvensene gjelder ikke bare det å finne en god mann, men også at man blir dårligere behandlet av folk generelt, klatrer saktere på karrierestigen osv.

Har du noengang reflektert over at det er det indre som teller, ikke det ytre?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende kan være en belastning gjennom livet ja. Det som er meir belastende er å få nedarvet en dårlig psyke, de burde kanskje inne få barn? Generasjonsarv i form av ufør, alkohol osv, her burde folk tenke seg om.

Anonymkode: bb059...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er datter av en mindre pen mann. Han er likbleik året rundt, har rødblonde trekk (ikke på den pene måten), null hake, ikke spesielt pene øyne osv. Da han ble født skal visst min farmor ha sagt at han var en svært lite pen baby. 

På et eller annet vis ble han gift med en pen dame med olivenbrun hud, mørkt og tykt hår, nydelige brune øyne. Og da skulle man jo tro at hennes dominante gener, altså brune øyne+++, ville gå videre til neste generasjon. Det gjorde det dessverre ikke. Tre av tre barn, deriblant jeg, fikk den likbleike huden, kommuneblondt hår, blå øyne (ikke sånne slående pene blå, bare kjedelige blå). Ansiktstrekkene våre ble svært like vår far, og dessverre få trekk fra pene mamma.

Litt flaks for meg kanskje, men endte opp med en svært kjekk mann. Nydelige trekk som absolutt burde gå i arv. Isblå, nydelige øyne, og en hud som blir gyllenbrun i det sekundet han går ut i sola. Høy og mandig bygd, ikke sånn pinglekropp som min far.

Da vi fikk første barn, var barnet "som snytt ut av nesa" på min far. Altså mer lik min far enn noen andre. Ingen har noen sinne sagt at sønnen min er søt, pen eller kjekk - helt frem til da han var omtrent 15. På et eller annet vis har utseendet forandret seg ganske mye, og han får godt med oppmerksomhet fra det andre kjønn. Til forskjell fra min lave far er sønnen min bemerkelsesverdig høy. Tror nok det hjelper litt. Mitt andre barn har flere trekk fra min manns genbank, heldigvis. 

Og når det gjelder meg selv: har brukt litt penger på plastiske operasjoner. Blant annet fjernet tunge øyelokk og satt inn hakeimplantat. Likner ikke SÅ mye på faren min nå lenger. Og self tan er en fast følgesvenn. Nå og da får jeg et kompliment for utseendet, men regnes nok ikke som spesielt pen. 

Når det gjelder mine brødre, er begge barnløse. Jeg vet ikke om de regnes for å være særlig attraktive, men har et inntrykk av at de helst vil ha damer som er langt penere enn de selv er. Jeg klarte jo å få et catch, mens de forblir single. Her frister det å hoppe til konklusjonen om at stygge damer kan få kjekke menn, mens stygge menn ikke kan få pene damer. Jeg tror ikke det er så enkelt, for jeg tror mine brødre hadde vært langt mer attraktive dersom de hadde hatt statusjobber, fine leiligheter og strøken bil. Min mann hadde ingenting av det, men han hadde jo utseende. Når man ikke har utseende, bør man ha noe annet som tiltrekker damene. Vi damer må stole mer på utseendet vårt, og legge mer i det. Selv når det koster. Dessverre.

Anonymkode: 7e2e6...d3d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner greia TS, men mindre pene mennesker kan ha kloke hoder og dem trenger man i en verden som stadig er i utvikling.

Jeg har helgardert meg. Er selv pen og var opptatt av å finne en mann med pene trekk. På den måten kan det ikke gå galt. Alle fire barna er nydelige og jeg får stadig kommentarer på at jeg har pene barn med gode gener. Både mannen min og jeg har høye utdannelser og gode jobber så her har vi heldigvis i pose og sekk.

Mindre pene menn bør jobbe for å få en dame over sin liga. Som regel gjøres det ved å kunne tilby noe som ikke alle menn kan, f eks penger. Litt verre for mindre pene damer, der må man vel bare tenke at noen gener går videre og håpe at de i hvert fall får et godt hode. 

Anonymkode: 78d31...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har utelukkende alltid fallt for såkalte mindre pene menn som har en sjarmerende personlighet, er rause, snille og trygge på seg selv. Har ikke behov for attraktive egonisser. Jeg er regnet som pen etter overfladiske mål og har hatt draget på noen av disse med stort ego. Anbefales ikke.

»Vi elsker ikke menneskene fordi de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem.»

Anonymkode: 9ca66...44a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønner greia TS, men mindre pene mennesker kan ha kloke hoder og dem trenger man i en verden som stadig er i utvikling.

Jeg har helgardert meg. Er selv pen og var opptatt av å finne en mann med pene trekk. På den måten kan det ikke gå galt. Alle fire barna er nydelige og jeg får stadig kommentarer på at jeg har pene barn med gode gener. Både mannen min og jeg har høye utdannelser og gode jobber så her har vi heldigvis i pose og sekk.

Mindre pene menn bør jobbe for å få en dame over sin liga. Som regel gjøres det ved å kunne tilby noe som ikke alle menn kan, f eks penger. Litt verre for mindre pene damer, der må man vel bare tenke at noen gener går videre og håpe at de i hvert fall får et godt hode. 

Anonymkode: 78d31...9f0

Det er vel ikke så lurt å bli sammen med pene men dumme/griske kvinner - kvinner som blir sammen med menn pga penger er jo strengt tatt prostituerte. Hva om ungene da arver pappas utseende og mammas personlighet og lave intelligens?

Anonymkode: 89bf2...7fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

»Vi elsker ikke menneskene fordi de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem.»

Flott sagt, men det er nok enklere for vakre mennesker å komme i en posisjon hvor noen kan tenkes å elske dem.

Det kommer ikke fra et bittert sted, mer som en refleksjon. Alle mennesker kan ta seg en utdanning men for noen er det lett å ta til seg kunnskap og/eller prestere på høyt nivå i en jobb, for andre ikke.

Anonymkode: dbd53...fa7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke så lurt å bli sammen med pene men dumme/griske kvinner - kvinner som blir sammen med menn pga penger er jo strengt tatt prostituerte. Hva om ungene da arver pappas utseende og mammas personlighet og lave intelligens?

Anonymkode: 89bf2...7fe

Så det er helt  umulig å være pen og smart?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flott sagt, men det er nok enklere for vakre mennesker å komme i en posisjon hvor noen kan tenkes å elske dem.

Det kommer ikke fra et bittert sted, mer som en refleksjon. Alle mennesker kan ta seg en utdanning men for noen er det lett å ta til seg kunnskap og/eller prestere på høyt nivå i en jobb, for andre ikke.

Anonymkode: dbd53...fa7

I tillegg er de fleste som kommer med slike klisjeer, ikke akkurat stygge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I tillegg er de fleste som kommer med slike klisjeer, ikke akkurat stygge.

Det er akkurat som at det er de rike som sier at penger ikke betyr noe. Både penger og utseende betyr nemlig veldig mye når man ikke har nok av det.

Anonymkode: 82f58...837

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å se noen andre som menneske innebærer å droppe arenaer der man blir sett på som et knull. Finn andre arenaer enn dette overfladiske kjøttmarkedet der man går etter utseende. Det finnes så mange flotte mennesker som man kan bli bedre kjent med og dele felles interesser med i andre settinger enn dating. Dropp sex og tenkt i andre baner. Det finnes så mange kule såkalte mindre pene som virkelig har noe å fare med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er jo bare vas.

Det er stort sett de mindre pene mennene som har de flotteste døtrene. 

Om en ser på arabere, veldig mange av disse mennene er ikke pene i det hele tatt. Men fytti så nydelige jentene er.

Dessuten, de fleste kvinner ser ikke etter "pene" menn. Men menn som har mandige, grove trekk. Menn som oser maskulinitet. 

En mann som våger å vise sitt sanne jeg, en som våger å vise sine lyster og råskap. Ikke en fjollete ditt som står å fikser sveisen sin og som duller med klær og pene negler.

I et forhold så vil jeg føle meg feminin og pen , vil da ikke ha en klyse av en mann.

Anonymkode: 7f94f...44f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en mann med all respekt å melde aldri har vært noe for øyet. Ordentlig fin fyr på alle måter, men ingen har noensinne snudd seg etter ham på gata. Datteren har hans farger og hans trekk og er helt nydelig, hos henne har det blitt en heldig helhet. Å likne på foreldrene sine trenger ikke bety å se ut akkurat som dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å bli behandlet annerledes pga utseende er en reel ting. Jeg gikk ned 60kg en gang i verden, og gikk fra usynlig til å bli behandlet bedre selv på matbutikken. Fikk høre av bekjente menn at de «alltid har synes jeg er søt», som om det i det hele tatt skulle stemt. Nå har jeg ikke hatt uflaks med ansiktstrekk da. 

ts, har du prøvd å gjøre det du kan med utgangspunktet ditt? Holde deg normalvektig, god hudpleie, hår som passer deg o.l? Ikke minst god hygiene. Om målet er å tiltrekke seg en partner da. Man kan si utseende ikke er av betydning til man mister stemmen, men sannheten er at for at noen skal gidde bli kjent med deg må man fremstå nogenlunde velstelt om man ikke nødvendigvis er vakker. 

Anonymkode: a49f8...1e0

Jeg har alltid vært tiltrekt av Kathy Bates, uavhengig av vekt. Så det kan godt hende de alltid har syns du var søt 😊

Anonymkode: 398cb...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...