AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Og at disse døtrene vil ligne på dere? Vet dere hvor vanskelig det er for svært lite pene damer å få en god mann? Min mor giftet seg med en mindre pen mann og fikk meg. Jeg er kopi av faren min, og hele livet har jeg slitt med det stygge utseendet. For det som er lite pent på en mann, er kjempestygt på ei dame. Konsekvensene gjelder ikke bare det å finne en god mann, men også at man blir dårligere behandlet av folk generelt, klatrer saktere på karrierestigen osv. Anonymkode: aeb40...f2c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Det er så mye mer av verdi her i verden enn hvordan vi ser ut! Det er bare overfladiske mennesker som overser mennesker basert på utseendet. Dessuten er de aller fleste mennesker sjarmerende, og blir penere, når man blir kjent. Anonymkode: 28e05...baa 11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er så mye mer av verdi her i verden enn hvordan vi ser ut! Det er bare overfladiske mennesker som overser mennesker basert på utseendet. Dessuten er de aller fleste mennesker sjarmerende, og blir penere, når man blir kjent. Anonymkode: 28e05...baa Prøv å være en stygg dame, så snakkes vi. Anonymkode: aeb40...f2c 4 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Det er ingen trøst for alle de som ønsker seg barn at noen barn blir mindre pene, mindre smarte eller i verste fall psykisk/fysisk utviklingshemmet. Hvorfor i alle dager tror du det er noe å tenke på? Du er kanskje ikke modellpen, eller kanskje ikke pen i det hele tatt, men du jobber tydeligvis og lever i ett av verdens beste land. Hva har du å klage over TS? Det finnes tross alt stygge og dumme barn som blir født i slummen i dette øyeblikket med riktig så pene foreldre🤦♀️ Anonymkode: abf1a...f4a 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Utseende går ikke nødvendigvis i arv. Og skal såkalt stygge mennesker unngå å få barn fordi de kan risikere å bli stygge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden (endret) De trekkene du ikke liker med deg selv, er de samme trekkene foreldrene dine forelsket seg i. Og deres foreldre igjen, osv. gjennom generasjoner. Synes du bør være litt mer glad i de trekkene du selv ikke klarer å elske, for de trekkene er et tegn på kjærlighet. Endret 10 timer siden av AnonymBrukerNeida 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Helt sykt at folk ikke tenker på gener generelt før de formerer seg. Alt burde ikke avles på. Anonymkode: 29712...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt sykt at folk ikke tenker på gener generelt før de formerer seg. Alt burde ikke avles på. Anonymkode: 29712...5b5 Det er vel implisitt i at en velger noen, de andre blir ikke valgt, ellet at en selv ikke blir valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt sykt at folk ikke tenker på gener generelt før de formerer seg. Alt burde ikke avles på. Anonymkode: 29712...5b5 Enig, mennesker som har så totalt overfladiske verdier og meninger, som at utseendet er essensielt i livet, eller at mennesker skal vurderes på en skala fra 1-10, eller tror på incel-propaganda, bør nok ikke få barn. Og det ser jo ut til at de selekteres bort ved naturlig utvalg, slik naturen alltid har gjort. Anonymkode: 28e05...baa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Kvinner kan ligge uavhengig av utseende. Forhold er nor annet, men ligg er vanskeligere å få til Anonymkode: 6109c...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Høres ut du har problemer med selvbilde ditt, synes faren din at han er kjempe stygg? Visst ikke kan du lære noe fra han. Visst han og moren din synes det, kan det være dette har smittet deg. Synes ingen mennesker er direkte stygge. Utstråling, smil har veldig mye å si. Bruker å si den peneste mannen kan bli stygg om han har en stygg personlighet, over tid vil man mislike å se dem mindre pene om de er slemme. Det samme med en mindre pen mann/kvinnene de blir vakrere og vakrere over tid fordi de er et vakkert menneske på innsiden. Anonymkode: a2f62...2b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Min mann og jeg burde nok heller ikke ha formert oss. Ingen av oss er noen skjønnheter, og begge bruker vi briller. Det eneste vi har er hodet til mannen, som fungerer veldig bra. Jeg har fra start jobbet med selvbildet deres (bra nok som man er, viktigste er å være snill, klare å sette grenser for seg selv men jenke seg hvis det ikke er så viktig, osv osv). Tror det eller ei, men ungene våre er populære på tross av at de ikke er vakre i ordets tradisjonelle forstand. Anonymkode: 031a3...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Mange mindre pene mennesker som har fått slående skjønnheter av noen barn. Og omvendt. TS; mennesker er mer enn utseendet sitt. Synd at du har denne opplevelsen, men ikke alle mindre pene sliter. Ja, man får ikke seilet gjennom livet på utseende, men det er der jammen ikke mange som kan heller. Anonymkode: db12f...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Prøv å være en stygg dame, så snakkes vi. Anonymkode: aeb40...f2c Hjelpe meg! Har da sett mange mindre pene kvinner som er lykkelig og har funnet snille og gode menn! Tror heller du må jobbe med deg selv! Anonymkode: f3c7d...6ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Og at disse døtrene vil ligne på dere? Vet dere hvor vanskelig det er for svært lite pene damer å få en god mann? Min mor giftet seg med en mindre pen mann og fikk meg. Jeg er kopi av faren min, og hele livet har jeg slitt med det stygge utseendet. For det som er lite pent på en mann, er kjempestygt på ei dame. Konsekvensene gjelder ikke bare det å finne en god mann, men også at man blir dårligere behandlet av folk generelt, klatrer saktere på karrierestigen osv. Anonymkode: aeb40...f2c Gratulerer! Med ditt bidrag "jeg er stygg" vant du konkurransen "alt menn har skyld i"-konkurransen 2025! Anonymkode: d522a...072 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden (endret) TS: jeg skjønner at du sliter veldig med selvbildet ditt, og det er trist. Men å skrive et sånt innlegg, der du rakker ned på menn som også sannsynligvis sliter med det samme som deg, hjelper ikke. Den type oppførsel er mye verre enn å ikke se ut som samfunnet prøver å innprente oss at vi skal se ut. Og ikke har du rett heller, jeg har sett mange tilfeller der 2 foreldre som ikke er spesielt ansiktspene har fått barn som ser veldig bra ut! Og heldigvis klarer de fleste å se at utseendet ikke er det viktigste når de blir voksne (over 30 år). Men ja, å treffe nært det man i samfunnet ser på som vakkert gir mange fordeler, og det er lett å bli misunnelig på det. Men det betyr ikke at alle vi andre ikke også kan få et godt liv, med kjærlighet og familie. Vil egentlig anbefale deg å gå og få hjelp til å endre tankegangen din. Du er et bra menneske, og du er mer enn god nok! Du har mye å tilby, det tar bare litt lengre tid for andre å se det. Men du må komme deg til det stedet at du klarer å vise det. Endret 9 timer siden av Engel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Jeg fikk aldri en eneste like på Tinder og den slags, men fikk barn til slutt likevel. Barnet er svært heldig med utseendet, så det er absolutt mulig å være heldig likevel! Anonymkode: 62bcc...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden Å bli behandlet annerledes pga utseende er en reel ting. Jeg gikk ned 60kg en gang i verden, og gikk fra usynlig til å bli behandlet bedre selv på matbutikken. Fikk høre av bekjente menn at de «alltid har synes jeg er søt», som om det i det hele tatt skulle stemt. Nå har jeg ikke hatt uflaks med ansiktstrekk da. ts, har du prøvd å gjøre det du kan med utgangspunktet ditt? Holde deg normalvektig, god hudpleie, hår som passer deg o.l? Ikke minst god hygiene. Om målet er å tiltrekke seg en partner da. Man kan si utseende ikke er av betydning til man mister stemmen, men sannheten er at for at noen skal gidde bli kjent med deg må man fremstå nogenlunde velstelt om man ikke nødvendigvis er vakker. Anonymkode: a49f8...1e0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ingen av oss er noen skjønnheter, og begge bruker vi briller. Anonymkode: 031a3...ab1 Hva er galt med briller? 4 milliarder mennesker i verden bruker briller. Er alle de stygge da? Nei. Anonymkode: 537ac...947 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden Helt enig!!! Tenker faktisk at vi burde nekte stygge mennesker å få barn i det hele tatt. Alle under 5/10 burde rett og slett steriliseres.. kanskje bare henrettes for å være på den sikre siden. (Detter er sarkasme). Ta deg sammen. Anonymkode: 91fc9...a93 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå