AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:08 #81 Del Skrevet lørdag kl 07:08 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men hadde du prøvd kjøpe billett på forhånd så hadde du oppdaget at den ikke fungerte, og dermed kunne valgt gå inn foran. Så når 20 stk står på busstoppet og skal på, så skal alle scanne en qr-kode, for å så velge betalingsmetode og se at det går igjennom, før de går inn på bussen? Litt av poenget med at man skal kjøpe billetter før ombordstigning er at det skal gå smidigere og at ikke alle bussene skal måtte vente på at alle passasjer skal betale på vei ombord. Anonymkode: 6abde...a00 Her i byen scanner en billetten på appen eller sms når en går ombord i bussen uansett. Her går en på bussen foran og av bak. Anonymkode: 04585...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:26 #82 Del Skrevet lørdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 8.52): Tidligere vekter her. Jeg drev med billettkontroll. Har nok utført billettkontroll endel tusen ganger. TS sin unnskyldning har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt før. Vi hadde ikke tid til å drive detektivarbeid på stedet hvorfor folk ikke hadde gyldig billett. Ja, ts kan ha vært uheldig med appen som er nede pga tekniske problemer. Men da følger du normal klagevei og så får transportselskap gå gjennom data om det har vært tekniske problem. Men stort sett er det pga manglende mobildata, nettverksproblemer, virus/bugs på mobil eller rett og slett bruker som roter i siste liten. Kutt ut det tullet med vektere som ikke kom inn på politihøyskolen. Vektere gjør en jobb som politiet ikke har kapasitet til å gjøre. Eller synes dere som betaler for transporten det er greit å sponse de som sniker når de reiser kollektivt? Anonymkode: fc57d...d67 Jeg kjøpte en gang billett i automat, og det kom ikke ut noe lapp. Da jeg kom ombord i båten gikk jeg og sa fra til han i billettluken der. De hadde gitt beskjed om det for flere timer siden. Han trodde på meg, og som jeg sa at jeg kan finne betalingen på nettbanken. Men mange eldre kjøper billetter i automat og har ikke app. Hva skal de gjøre? Anonymkode: f035f...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:29 #83 Del Skrevet i går, 08:29 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 11.06): Dere som kritiserer kontrollørene, syns dere det er hyggelig at andre blander seg i jobben dere gjør? Jeg kjører mye kollektivt og opplever ofte kontroll og den unnskyldningen til ts har jeg hørt før. Jeg liker ikke å sponse snikere, så det er bra de blir tatt. Jeg er veldig glad for at det finnes vektere, særlig når politiet ikke har kapasitet til å komme. Ts får heller ta det som en lærdom og betal boten. Anonymkode: 6222f...b43 Jeg kritiserer kontrollørene fordi de ikke er strenge nok. Jeg har sett flere ganger at de ser at "bror" ikke har billett og lar han gå. Anonymkode: f93d0...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #84 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 13.26): Jeg kjøpte en gang billett i automat, og det kom ikke ut noe lapp. Da jeg kom ombord i båten gikk jeg og sa fra til han i billettluken der. De hadde gitt beskjed om det for flere timer siden. Han trodde på meg, og som jeg sa at jeg kan finne betalingen på nettbanken. Men mange eldre kjøper billetter i automat og har ikke app. Hva skal de gjøre? Anonymkode: f035f...01b Her kjøper de eldre billett på app, fordi her er det ikke automat. Din historie er uansett en helt annen, dere har automat og du skulle kjøpe på automat, men den hadde vært ødelagt i flere timer og det visste de? Vel, her var appen nede i flere timer i fjor, og da fikk ingen bøter. Ts var jo i en helt annen situasjon . Anonymkode: c0bda...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #85 Del Skrevet 17 timer siden Firkanta gjeng i denne tråden. Dette får du helt sikkert medhold i dersom du klager. Både jeg og mannen har klaget på mye dårligere grunnlag enn dette og fått medhold. Det var Skyss, de er egentlig ganske greie (med mindre de har skrudd til skikkelig). Vektere er alltid strenge, og det må de jo være. Anonymkode: f1734...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå