AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:58 #1 Del Skrevet fredag kl 01:58 Tror du det er stort sett de samme som holder på sånn og svarer i flere tråder? Liker de å få slenge dritt og tråkke på ts? Jeg pleier å ikke svare sånne, og prøver å ikke bry meg. Men har man en dårlig dag fra før blir det hvertfall ikke bedre av å lese her inne og få stygge svar på en tråd man lager. Anonymkode: 8fc0c...a72 6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:11 #2 Del Skrevet fredag kl 02:11 Mange ganger er det nok samme. Ser jo at det er noen gjengangere med nick som alltid skal kverrulere og få tråden til å handle om noe annet, så at mange av de samme som svarer som anonym er i flere tråder tviler jeg ikke på et øyeblikk. Sånn er internett, og man må prøve å la folk som bruker kg som søppelbøtte ikke bli det som opptar fokus. Anonymkode: 8ae37...ab1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:14 #3 Del Skrevet fredag kl 02:14 Nei, det er en ukultur på kg. Anonymkode: 07dfb...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:20 #4 Del Skrevet fredag kl 02:20 Jeg har ofte latt være å publisere noe jeg har skrevet, for jeg orker ikke tyn, drit og hets. Anonymkode: 07dfb...37f 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:36 #5 Del Skrevet fredag kl 02:36 Tja. Jeg har vel egentlig inntrykk av at de trådene hvor ts får mest tyn, er hvor ta faktisk fremstår som en idiot. Anonymkode: 35f5c...3d8 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:26 #6 Del Skrevet fredag kl 07:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tja. Jeg har vel egentlig inntrykk av at de trådene hvor ts får mest tyn, er hvor ta faktisk fremstår som en idiot. Anonymkode: 35f5c...3d8 Men skal ikke folk behandles med respekt? Anonymkode: 49862...8fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:33 #7 Del Skrevet fredag kl 07:33 Det er forskjell på å gi konstruktiv kritikk, med respekt, og på å være stygg i kjeften. Disse som ikke klarer å beherske seg, og svarer TS på en stygg og ekkel måte, er vel folk som ikke er helt oppegående. Mangler nok god oppdragelse og sosiale antenner, og er nok generelt tapere i livet. Man bør bare overse dem. Anonymkode: 4e6d7...f99 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:35 #8 Del Skrevet fredag kl 07:35 ...også plutselig får man hets på grunn av svaret man gir ts, eller latterliggjøring på kommentarer man har skrevet. Må innrømme at jeg syns det er ubehagelig å "bli tatt". Det var ikke ufint det jeg skrev. Skjønner ikke hvorfor, nei!! Anonymkode: 016a2...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:35 #9 Del Skrevet fredag kl 07:35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tja. Jeg har vel egentlig inntrykk av at de trådene hvor ts får mest tyn, er hvor ta faktisk fremstår som en idiot. Anonymkode: 35f5c...3d8 Enig. Det meste jeg ser er selvforskyldt. Anonymkode: eaec7...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet fredag kl 10:29 #10 Del Skrevet fredag kl 10:29 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mange ganger er det nok samme. Ser jo at det er noen gjengangere med nick som alltid skal kverrulere og få tråden til å handle om noe annet, så at mange av de samme som svarer som anonym er i flere tråder tviler jeg ikke på et øyeblikk. Sånn er internett, og man må prøve å la folk som bruker kg som søppelbøtte ikke bli det som opptar fokus. Anonymkode: 8ae37...ab1 Det er nok en del som poster sånn ca. det samme, MEN det trenger ikke være det bestandig man tror det. Så noen ganger er det bedre å holde kjeft. Og om man skulle poste mye av det samme, for eksempel i helse forumet, så sitter det nok et ekstremt engstelig menneske bak tastaturet. Kanskje man heller kan berolige enn å slenge dritt og bare anta at det er den samme personen som har postet flere ganger før? Også er mye av det som postet et stort helseproblem i Norge som mange sliter med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:53 #11 Del Skrevet fredag kl 10:53 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tja. Jeg har vel egentlig inntrykk av at de trådene hvor ts får mest tyn, er hvor ta faktisk fremstår som en idiot. Anonymkode: 35f5c...3d8 Dette stemmer ikke. Anonymkode: a200d...f24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:28 #12 Del Skrevet fredag kl 13:28 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tja. Jeg har vel egentlig inntrykk av at de trådene hvor ts får mest tyn, er hvor ta faktisk fremstår som en idiot. Anonymkode: 35f5c...3d8 Er du en av de som svarer sånn? Anonymkode: 8fc0c...a72 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:30 #13 Del Skrevet fredag kl 13:30 Ble hetset en gang kun fordi jeg lagde en tråd der jeg spurte om tips om hva jeg kunne gjøre i London. Det var jeg måtte være mindre intelligent som spurte om det i stedet for å google, og at jeg hadde nok ikke klart meg i London en helg osv osv... 🙄 Mange verre kommentarer også. Tråden ble slettet til slutt. Dette er mange år siden. Anonymkode: 8fc0c...a72 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet fredag kl 15:31 #14 Del Skrevet fredag kl 15:31 Dette kan modereres bort men KG har valgt å ikke gjøre det, og da blir det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 14.30): Ble hetset en gang kun fordi jeg lagde en tråd der jeg spurte om tips om hva jeg kunne gjøre i London. Det var jeg måtte være mindre intelligent som spurte om det i stedet for å google, og at jeg hadde nok ikke klart meg i London en helg osv osv... 🙄 Mange verre kommentarer også. Tråden ble slettet til slutt. Dette er mange år siden. Anonymkode: 8fc0c...a72 Klassisk KG. 50% av brukere er kun her for å krangle. Anonymkode: a200d...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 3.36): Tja. Jeg har vel egentlig inntrykk av at de trådene hvor ts får mest tyn, er hvor ta faktisk fremstår som en idiot. Anonymkode: 35f5c...3d8 Helt enig ! Anonymkode: e7914...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden Men når ts er full av fordomnerbog skjærer alle over en kam blir det for fristende. Eller når de tror mannen skal skjerpe seg eller lukker øyene for et rødt flagg som er så stort at det syns fra månen. Anonymkode: 6aa92...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå