AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Hei. Jeg har blitt veldig betatt av en gutt som går på skolen min. Han er kjempe sjarmerende å flørter hele tiden, men det er ikke i vær dag for en dag kan han virke kjempe inntresert mens den andre dagen så ser han ikke på meg engang å gidder så vidt svare når jeg snakker til han. Han er veldig snakkete med andre jenter, men når han er rundt meg så flørter han mye noe han ikke gjør rundt dem. Jeg er ikke noe flink til å flørte i det hele tatt så føler meg drit kjedelig. Han tar kontakt på snap å sånn å har spurt om jeg vil komme til han eller han meg, men det har aldri blitt noe av pga det ikke passa likevell. Jeg syntes det er vanskelig å snakke med han å finne ut av hva jeg skal si for at han ikke skal syntes jeg er kjedelig. Det blir heller ikke noe lettere av at jeg ikke vet hvor jeg har han. Liker han meg eller kjeder han seg bare? Anonymkode: 1d3ba...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. november 2024 #2 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har blitt veldig betatt av en gutt som går på skolen min. Han er kjempe sjarmerende å flørter hele tiden, men det er ikke i vær dag for en dag kan han virke kjempe inntresert mens den andre dagen så ser han ikke på meg engang å gidder så vidt svare når jeg snakker til han. Han er veldig snakkete med andre jenter, men når han er rundt meg så flørter han mye noe han ikke gjør rundt dem. Jeg er ikke noe flink til å flørte i det hele tatt så føler meg drit kjedelig. Han tar kontakt på snap å sånn å har spurt om jeg vil komme til han eller han meg, men det har aldri blitt noe av pga det ikke passa likevell. Jeg syntes det er vanskelig å snakke med han å finne ut av hva jeg skal si for at han ikke skal syntes jeg er kjedelig. Det blir heller ikke noe lettere av at jeg ikke vet hvor jeg har han. Liker han meg eller kjeder han seg bare? Anonymkode: 1d3ba...382 Det ene mennesket som kan svare på det er neppe her på kg.. Spm. er vel egentlig om du liker ham.?.og hvor mange jenter han liker..🤭 Hvis dere møtes en kveld ville jeg kanskje vurdert å beholde klærne på første kvelden hvis jeg var deg..andre kvelden og egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå