AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #61 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg elsker doggy. Den føles fantastisk, gir god variasjon om man er litt kreativ og er super for variasjon. Ekstra pirrende med en frekk stilling hvor mannen kan styre showet. Anonymkode: 64f50...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #62 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinne her, elsker doggy! Men jeg ligger med overkroppen på en pute og fingrer meg samtidig, er så deilig! Men penis må ikke være for lang, da blir det smertefullt. Anonymkode: ce170...772 Dette er ikke doggy stilling. Da står du på knærne/på alle fire som ‘en hund’. Den stillingen du beskriver er en av mine favoritter også. Føles helt annerledes og mindre smertefull enn hva doggy kan være. Jeg kaller bare stillingen ‘liggende på magen bakfra. Anonymkode: 3bc8f...782 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 22. november 2024 #63 Del Skrevet 22. november 2024 Liker doggy, men det er ikke en favoritt. Partner liker den; hun får følelsen av å "bli tatt", å bli ordentlig knulla liksom. Hun foretrkker å ha sex i andre stillinger først og så avslutte bakfra. Selv foretrekker jeg henne på topp faktisk... og klassis misjonær over bakfra. Doggy er en også avsluttende stilling for min del. Det stimulerer veldig og det er vanskelig å holde på lenge uten å komme. Men det er også store variasjoner på doggy / bakfra, utrolig nok; står hun på alle fire med meg bak? Bøyer hun seg ned eller står "oppreist"? Har jeg beina innenfor eller utenfor henne? Det trenger ikke være store endringen i hennes positur før stillingen oppleves som helt anerledes... for oss begge. Om vi først havner i doggy er favoritten at hun har hodet og overkroppen ned mot madrassen og rumpa høyt. Da treffer jeg tydelgivis noen riktige punkter hos henne... både inni og utenpå. Det har vel med vinkel inn i henne og krumming på penis. For min del treffer jeg i henne med penishodet i bakveggen i skjeden, og samtidig gjør vinkelen at undersiden av penis presses litt mot skjedeåpningen "øverst" i henne. Resultatet er at jeg nærmest får dobbelt stimulering. En klar bonus med doggy er at jeg får se at jeg glir inn og ut av henne. Jeg er ikke mer moden enn at å se pikken gli inn og ut av fitta hennes er en stor høydare. Å både se at pikken glir inn samtidig som jeg føler det... og kjenne lukta av kåt fitte ... og kanskje til og med får se en god cream pie etterpå. Det er top notch sexy og opphissende. Kvinner, dere går helt klart glipp av noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #64 Del Skrevet 23. november 2024 Doggy er deilig. Mange digge varianter, jeg kommer om mannen klarer å holde ut lenge nok (han har en tendens til å bli så overkåt at det smeller kjappt da, har dermed ikke doggy før litt uti evt på runde to) Anonymkode: 4d482...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #65 Del Skrevet 23. november 2024 ekstra trangt og godt Anonymkode: 61f6c...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #66 Del Skrevet 23. november 2024 Nei, liggende på maven er mye bedre. Doggy er greit som variasjon, men ingen høydare. Kun èn fyr jeg har matchet bra nok med til at jeg kom i doggy. Og selv med ham var det ubehagelig halvparten av gangene og gikk over til noe annet.. Anonymkode: 903f1...509 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 23. november 2024 #67 Del Skrevet 23. november 2024 Doggy er så digg, og den mest intense stillinga jeg vet om 🤩Med litt stimuli (fingre) kommer jeg stort sett hver gang ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #68 Del Skrevet 23. november 2024 Lillie skrev (1 time siden): Doggy er så digg, og den mest intense stillinga jeg vet om 🤩Med litt stimuli (fingre) kommer jeg stort sett hver gang ☺️ Hva med finger i analen? Anonymkode: 9797f...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 24. november 2024 #69 Del Skrevet 24. november 2024 Topper og daler skrev (På 22.11.2024 den 10.56): Stimulerer dere ikke klitorisen samtidig, enten med fingrer eller en vibrator? Niks. Liker ikke vibratorer, og får ikke brukt fingrene på en måte som funker for meg fra den vinkelen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 24. november 2024 #70 Del Skrevet 24. november 2024 kommodevaran skrev (8 minutter siden): Niks. Liker ikke vibratorer, og får ikke brukt fingrene på en måte som funker for meg fra den vinkelen. Ok, men jeg tror det er trikset som gjør at noen kvinner også liker den stillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 24. november 2024 #71 Del Skrevet 24. november 2024 Topper og daler skrev (7 minutter siden): Ok, men jeg tror det er trikset som gjør at noen kvinner også liker den stillingen. Mulig det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #72 Del Skrevet 25. november 2024 Sorry, men du har blitt lurt. Ev. er du stokk blind og ser bare deg selv når du holder på. Doggy er den enkleste fake-nytelse stillingen. Anonymkode: 41281...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #73 Del Skrevet 25. november 2024 Ikke spesielt deilig i det hele tatt. Jeg liker å se mer enn en rygg og et bakhode. Anonymkode: 67b43...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #74 Del Skrevet 25. november 2024 Doggy gir meg ingenting. Om noe, er det vondt. K36 Anonymkode: e6266...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 25. november 2024 #75 Del Skrevet 25. november 2024 Doggy gir meg ingenting. Mann. ligge bak, i skje. Det kan funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #76 Del Skrevet 26. november 2024 Doggy er sykt digg da!!! Treffer jo G-punktet skikkelig, og samtidig så kan man jo fingre seg selv. Jeg elsker doggy. Anonymkode: b9830...b79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #77 Del Skrevet 26. november 2024 Nei, ikke noe særlig glad i den. Som flere nevner er det mange kvinner som ikke føler så mye fordi det bare er inn-ut og ikke noe klitoris-stimuli (som mange kvinner er avhengige av for nytelse), og fordi man liksom bare står der og ser ned i lakenet. I tillegg kan den noen ganger være direkte vond hvis partneren kommer for langt/hardt inn. Foretrekker meg på topp eller misjonær. Anonymkode: b7a7d...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erok Skrevet 27. november 2024 #78 Del Skrevet 27. november 2024 hvalstad45 skrev (På 22.11.2024 den 19.05): Jeg syns den er veldig opphissende, han kan stimulere rumpehullet mitt og daske meg på rumpa eller dra meg litt i håret, syns det er skikkelig tennende, jeg liker det litt hardt, da. Aldri opplevd det som vondt, mulig jeg har en lang vagina eller no! Slik liker jag det også ta henne hardt bakfra høre at hun nyter samtidig som jeg koser med rompehullet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå