AnonymBruker Skrevet 21. november #1 Del Skrevet 21. november Er egentlig bare ute etter en helt enkel kjøkkenmaskin som kan elte en stor god bolle eller brøddeig. Og vispe krem uten at det ligger rennende fløte i bunnen. Det er jo en vrimmel av kjøkkenmaskiner på markedet og jeg finner rett og slett ikke frem til den billigste og beste. Altså best mulig for en billigst penge. Jeg ser for meg prisklasse 1200-3000. Har noen gode tips? Har sett litt på de under. Syns de ser veldog greie ut, men kom fjerne med råd for hvorfor jeg evt burde styre unna🙂 https://www.skousen.no/kjokkenutstyr/kjokkenmaskin/kjokkenmaskiner/product/electrolux-create-5-e5km1-4swb/?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping_SDA&gad_source=1&gbraid=0AAAAADkmmoPwUYkCWup0c4gHzWeuvK_LT&gclid=EAIaIQobChMIrp6-wLHuiQMVtmGRBR1ORR6SEAQYGSABEgIRuvD_BwE https://bakerenogkokken.no/kjokkenmaskiner/kenwood-kjokkenmaskin-kmx750bk/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-shopping-mid-category-köksapparater&shopping_id_click=1067-21916-36412&gad_source=1&gbraid=0AAAAADlaFKm4X8DwcKMRpIpKYIbru9pat&gclid=EAIaIQobChMIrp6-wLHuiQMVtmGRBR1ORR6SEAQYDiABEgJS7fD_BwE Den forrige kjøkkenmaskinen jeg hadde var av merket «Point». Den kostet hele 7000 kr og hadde mange funksjoner jeg virkelig ikke trengte. Som blender, kjøttkvern, pastakvern osv. Den kunne derimot ikke vispe krem uten at det lå igjen fløte på bunnen og maskinen ble ødelagt etter bare 4 mnd fordi den hoppet bortover benken da jeg skulle bake brød og fallt på gulvet slik at deler løsnet..Fikk ingenting igjen fordi det var en ‘brukerfeil’. Fra nå av kommer jeg aldri til å tørre å gå fra kjøkkenmaskinen surrende på benken alene. Selv om jeg trodde de egentlig skulle kunne det. Så har ihvertfall lært meg ar det dyreste ikke alltid er det beste.. Anonymkode: 4e188...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå