Gå til innhold

Hvordan akseptere at jeg( k 35) forblir barnløs og singel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår deg godt TS. Det kan føles håpløst. Hvordan er selvtilliten din? Kan den ødelegge menn sin interesse for deg?

Det at du ikke har draget, TROR jeg ingenting på. Jeg vet du har prøvd, men jeg føler at du har bare gått deg fast i samme spor…..

1) Du må begynne å se på dating-videoer på YouTube, og begynne å teste dating for real og noter deg erfaringer. (Hør på Case Kenny og søk på «High value woman».)
2) Ta tak i deg selv og gjør noe nytt. stikk til frisøren, be om en fresh ny look. Tren mer enn du gjør, finn en ny hobby hvor det er folk (noe helt enkelt). 

3) pass på at selvtilliten og entusiasmen din er ON POINT. Dette er 10 ganger viktigere enn utseende, vekt, jobb osv i første møte med en mann. 
4) Senk skuldrene, gi deg selv 1år uten stress. Lat som året ditt er en tv serie eller noe, med nytt innhold hver uke som du selv velger. 
5) IKKE glorifiser drømmemannen eller familielivet. Ingen menn vil ta deg med storm. Det er bare å velge noen, deretter går ting seg til naturlig. 
6) Blikk-kontakt. Blikk-kontakt!! 

Jeg lover at forandring fryder. Et nytt mindset er SÅ viktig. Jeg selv var stuck i årevis, barnløs og gråt mye over ensomheten. Jeg prøvde masse, fornyet meg selv, dro til coach og terapi. Fant svakhetene mine, og ble så utrolig trygg i mine egne sko til slutt, at jeg merket ikke at jeg var singel. Sakte men sikkert rant komplementene inn. Til slutt måtte jeg ha liste over menn som spurte om å ta meg ut date på de mest tilfeldige steder, som f.eks matbutikken. Jeg var ærlig hele veien på at jeg ikke var ute etter noe seriøst og koset meg så mye i egne sko, dette nektet flere å akseptere. Nå dater jeg med lave skuldre og gleder meg over framtiden. Jeg stoler på at barn ordner seg en dag, så lenge jeg har det fint med meg selv. 

PS! blir oppgitt av alle kvinner som ber deg skaffe deg barn alene, familieliv er ofte en «pakke.». Jeg ber deg se en profesjonell før du haster deg til Danmark. Frys egg om så.  

k,36. 

Anonymkode: 0649e...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 år er litt tidlig for å avskrive mann og barn. Spesielt en mann å dele livet med er det jo fullt mulig å treffe så lenge du er åpen for det. Barn kommer jo an på deg og din kropp, men de fleste kvinner er i stand til å få barn til de er langt over førti så jeg synes ikke du skal tenke at toget har gått på noen måte selv om du kan føle på at det begynner å bli dårlig tid. Har selv et par venninner som ikke møtte sin mann før de var rundt eller over førti og som nå er kjempefornøyde med både unger og sine respektive menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...