Gå til innhold

Din favoritt-twist

Paneera

Din favoritt-twist?   

110 stemmer

1. 1. Hva er din favoritt i Twistposen?

Anbefalte innlegg

Verste er den der med Fransk flagg (Er sikkert bare fargene,men alltid forbunnet den med Frankrike :D). Husker ikke navnet. Er heller ikke stor fan av marsipan (den tynne avlange) 

Ellers liker jeg godt de andre.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den franske nougaten er den verste. 

Den beste tror jeg er den møeke sjokoladekaramellen/toffeen. Den som man må tygge skikkelig og så jobbe ut av tennene i en time etterpå. Den er SYKT GOD.

Anonymkode: 32270...362

Spiser den kun når jeg er alene, ikke i sosialt lag. Tygger på den en time og kan bare nikke eller riste på hodet hvis folk prøver å snakke med meg XD 

Anonymkode: a254b...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem som liker den franske nougaten. Den blir alltid liggende igjen.

Daim, marsipan, lakris, helnøtt, kokos og karamell er slett ikke verst. Banan var giganedtur når den kom igjen. Jeg holdt på å stryke med av sukkersjokk. Den smaker nok best når man er barn.

Klarer ikke velge en favoritt, de fleste er helt greie. men twist er ikke mitt favorittgodteri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd den med aprikosfyll ble borte. Den var utrolig god.

Anonymkode: d9dc0...3ef

Jeg elsket den og banan som barn. Siden banan nå blir for søt og klissen for meg, så tror jeg ikke jeg ville likt aprikos heller dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd den med aprikosfyll ble borte. Den var utrolig god.

Anonymkode: d9dc0...3ef

ja, den var kjempegod! 

Synes også den gamle lakrisen var mye bedre enn den nye lakrisen. 

liker best banan. 

Anonymkode: 2500d...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner den som så ut som et fjell med små kjekskuler i, og den som het "wild berries" (mange år siden).

Anonymkode: 5932a...350

Mener å huske at toblerone var med en kort periode? Men det var ikke denne... Var en pussig formet bit med noen crispkuler i som bare jeg likte ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokostwisten er absolutt best!! Nougat er verst. Men ingen blir kastet, tar bare litt lengre tid før de blir valgt i skåla. Lakrisen syns jeg var så god før, nå syns jeg det er et lite parfymepreg over smaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...