Fant80 Skrevet 28. desember 2024 #81 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Verste er den der med Fransk flagg (Er sikkert bare fargene,men alltid forbunnet den med Frankrike :D). Husker ikke navnet. Er heller ikke stor fan av marsipan (den tynne avlange) Ellers liker jeg godt de andre. Endret 28. desember 2024 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #82 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den franske nougaten er den verste. Den beste tror jeg er den møeke sjokoladekaramellen/toffeen. Den som man må tygge skikkelig og så jobbe ut av tennene i en time etterpå. Den er SYKT GOD. Anonymkode: 32270...362 Spiser den kun når jeg er alene, ikke i sosialt lag. Tygger på den en time og kan bare nikke eller riste på hodet hvis folk prøver å snakke med meg XD Anonymkode: a254b...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #83 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg lurer på hvem som liker den franske nougaten. Den blir alltid liggende igjen. Daim, marsipan, lakris, helnøtt, kokos og karamell er slett ikke verst. Banan var giganedtur når den kom igjen. Jeg holdt på å stryke med av sukkersjokk. Den smaker nok best når man er barn. Klarer ikke velge en favoritt, de fleste er helt greie. men twist er ikke mitt favorittgodteri. Anonymkode: a254b...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #84 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synd den med aprikosfyll ble borte. Den var utrolig god. Anonymkode: d9dc0...3ef Jeg elsket den og banan som barn. Siden banan nå blir for søt og klissen for meg, så tror jeg ikke jeg ville likt aprikos heller dessverre. Anonymkode: a254b...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #85 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synd den med aprikosfyll ble borte. Den var utrolig god. Anonymkode: d9dc0...3ef ja, den var kjempegod! Synes også den gamle lakrisen var mye bedre enn den nye lakrisen. liker best banan. Anonymkode: 2500d...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 28. desember 2024 #86 Del Skrevet 28. desember 2024 banan og savner appelsin. Marsipan og japp går og, resten og spesielt den franske får ligge igjen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #87 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Savner den som så ut som et fjell med små kjekskuler i, og den som het "wild berries" (mange år siden). Anonymkode: 5932a...350 Mener å huske at toblerone var med en kort periode? Men det var ikke denne... Var en pussig formet bit med noen crispkuler i som bare jeg likte ja. Anonymkode: a254b...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 28. desember 2024 #88 Del Skrevet 28. desember 2024 Kokostwisten er absolutt best!! Nougat er verst. Men ingen blir kastet, tar bare litt lengre tid før de blir valgt i skåla. Lakrisen syns jeg var så god før, nå syns jeg det er et lite parfymepreg over smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå