Gå til innhold

Rettsavgjørelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor fort kommer rettsavgjørelsene inn på lovdata? Her inne: https://lovdata.no/register/avgjørelser

Kommer alle der eller bare noen? Jeg vant en rettssak i sommer i tingretten og den ble nektet inn i lagmannsretten. Fristen å anke til høyesterett er nå gått ut og dommen er rettskraftig. 

Anonymkode: f035b...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer veldig. Umulig å svare på, fordi noen saker skal og anonymiseres. 

Anonymkode: 7114a...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor fort kommer rettsavgjørelsene inn på lovdata? Her inne: https://lovdata.no/register/avgjørelser

Kommer alle der eller bare noen? Jeg vant en rettssak i sommer i tingretten og den ble nektet inn i lagmannsretten. Fristen å anke til høyesterett er nå gått ut og dommen er rettskraftig. 

Som part så har du jo innsyn i saken, så hvorfor vente på å se om den dukker opp på lovdata? Skjønner ikke helt. Dette blir du informert om av både advokat og på rettsmøtet.

Anonymkode: 1f88f...c12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men alle som vet litt om en sak kan spørre om å få innsyn. Jeg fikk det i løpet av noen dager ved forespørsel(jeg var publikum i saken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som part så har du jo innsyn i saken, så hvorfor vente på å se om den dukker opp på lovdata? Skjønner ikke helt. Dette blir du informert om av både advokat og på rettsmøtet.

Anonymkode: 1f88f...c12

Jeg har dommen og dom over at lagmannsretten ikke tok den inn, men de kan jeg ikke dele videre. Men de som kommer på lovdata kan man dele. Var bare derfor :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på om dommerfullmektig/dommeren gidder å sende de inn.

Anonymkode: 7e944...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...