AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:50 Da altså ca 30-35 stikk panne,sinnarynke,skulder,tinning +++ Hvor mye effekt har det vært mot din migrene? Jeg har gått fra 18-25 dager pr måned med migrene til under 10!!!! Er helt fantastisk. BOTOX har reddet mitt liv. Bonus får være være rynkefri😆 Anonymkode: 2bec0...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet fredag kl 10:01 #2 Del Skrevet fredag kl 10:01 Samme her. Fra opptil 20 migrenedager til 5-8. Jeg liker ikke "bivirkningen rynkefri panne", syns det ser fake ut, men det er bare sånn det fungerer med botox da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:07 #3 Del Skrevet fredag kl 10:07 jeg får full protokoll pluss kjeve og litt ekstra i skulde og det er en helt annen hverdag, fra migrene 20 dager pr mnd med stor vekt på gule og røde dager er jeg nå nede i 8-10 med svært få røde dager (kanskje to pr mnd) så å gå fra fullstendig invalidiserende migrene til å fungere med triptaner og sprøyte er fantastisk ❤️ botox ❤️ Anonymkode: cd32d...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå