AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:58 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:58 Hva tjener kommunalt ansatte som jobber som veileder i Nav? Anonymkode: 47d71...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:02 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:02 Det kommer veldig an på hvilken kommune Anonymkode: fe6b1...c30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:26 #3 Del Skrevet fredag kl 02:26 Der finnes det ingen fasit gitt. Selv er jeg sosionom, 7 års ansienitet men 1 år som saksbehandler. Har rett over 550000 i året. Anonymkode: 97952...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:51 #4 Del Skrevet fredag kl 14:51 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det kommer veldig an på hvilken kommune Anonymkode: fe6b1...c30 Og kva utdanning/yrkesbakrgunn du har Anonymkode: 09937...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet fredag kl 15:07 #5 Del Skrevet fredag kl 15:07 Det avhenger av hvor i landet man jobber. Hvis man jobber i Oslo vil man som hovedregel tjene bedre som kommunalt ansatt i NAV enn statlig. I andre kommuner er det ofte omvendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:27 #6 Del Skrevet fredag kl 16:27 Svaret finner du i tariffavtalen. Anonymkode: ec5a9...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:14 #7 Del Skrevet fredag kl 22:14 Du må se på tariffavtalen din. Jeg er sosionom med master, 16 års ansiennitet og lokale tillegg. Jeg tjener 709 000,- i året. Organisert i FO, ferdig med bachelor i 2021, master i 2023. Er fagarbeider i bunn og har jobbet i kommunen i 18 år så gikk rett på full ansiennitet etter bachelor og master. Synes det er en veldig grei lønn for fleksitid, fri hver helg og hver hellig-og høytidsdag, og fysisk lett jobb. Anonymkode: 53fd7...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå