AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:52 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:52 Da jeg ba tidligere i dag, så fikk jeg en beskjed/tanke i hode. Det gjaldt en person, men konkret beskjed. Senere den dagen, så sier denne personen akkurat det samme som den tanken jeg fikk. Har noen her opplevd det samme? Anonymkode: d9ecb...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet fredag kl 07:55 #2 Del Skrevet fredag kl 07:55 (endret) At man legger merke til slike merkelige sammentreff og overser alle gangene slike tanker ikke følges av et sammentreff er et kjent psykologisk fenomen. Et annet er at man kanskje har en vag tanke og når noe lignende senere skjer, så får blandes de to i hukommelsen din, slik at du tror den opprinnelige tanken var mer lik hendelsen enn den faktisk var. Dette har millioner av mennesker opplevd og er kjente fenomener som bl.a. gjør at vitnebeskrivelser i rettssaker har medført mange gale dommer. Endret fredag kl 07:56 av Capitan Fracassa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:13 #3 Del Skrevet fredag kl 18:13 Jeg tok fly for 15 år siden fra Sogndal til Bergen, og da vi landet og jeg var på vei ut av Flesland, kom det en ung dame löpende etter meg og spurte høflig om hun kunne få lov til å be for meg. Jeg ble paff, men sa selvfølgelig ja. Damen fortalte meg at hun satt bak meg på flyet og at Gud plutselig snakket til henne, og ba henne se bort til venstre der jeg satt. Hun fikk beskjed om at jeg hadde en alvorlig skade i nakken, og at hun måtte be om helbredelse for meg, og derfor stoppet hun meg på flyplassen og ba for meg utenfor Narvesen. ❤️ Anonymkode: b99dd...eb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:20 #4 Del Skrevet fredag kl 18:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tok fly for 15 år siden fra Sogndal til Bergen, og da vi landet og jeg var på vei ut av Flesland, kom det en ung dame löpende etter meg og spurte høflig om hun kunne få lov til å be for meg. Jeg ble paff, men sa selvfølgelig ja. Damen fortalte meg at hun satt bak meg på flyet og at Gud plutselig snakket til henne, og ba henne se bort til venstre der jeg satt. Hun fikk beskjed om at jeg hadde en alvorlig skade i nakken, og at hun måtte be om helbredelse for meg, og derfor stoppet hun meg på flyplassen og ba for meg utenfor Narvesen. ❤️ Anonymkode: b99dd...eb6 Hadde du en nakeskade da? Jeg fikk en gang en veldig overveldene følelse i kirken en gang, føltes nesten som om "noe" kontaktet meg. Etter en litten stund inså jeg at dagen hadde vært så travel at jeg glemte å spise, så følensen var nok en blanding av lavt blodsuker og utmatelse... Anonymkode: c0176...ac8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Ja, men det var frå Jomfru Maria: om at eg måtte vere tålmodig og flittig og ikkje gje opp vegen mot målet ❤️ Anonymkode: b3153...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Nei var ikke det men Padre Pio opplevde det såkalt stigmata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Ja, det skjer meg i blant. Det å høre Gud er en egen evne man kan øve opp. Jeg kjenner også andre kristne som hører fra Gud på denne måten, vi pleier å si at man har en profetisk nådegave. Det finnes forskjellige nådegaver. Dette er vel mest vanlig innen karismatisk kristendom. En gang fikk jeg beskjed om at jeg måtte gjøre klart til å få en overnattingsgjest samme uke. Jeg visste ikke noe om noen overnattingsgjest, men det gikk bare noen timer før ei kristen venninne av meg sendte en melding og spurte om hun kunne overnatte noen dager hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #8 Del Skrevet 39 minutter siden Jeg er vokst opp i meget religiøst hjem. Har stått i noen ekstremt krevende situasjoner gjennom årene, vært et godt menneske og bedt hundretusen ganger. Ikke ett eneste svar, tegn, kjørtegn eller varme. INGENTING! Anonymkode: f68f4...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #9 Del Skrevet 38 minutter siden En venn av meg sa det. Men h*n er bipolar og hadde en manisk episode. Anonymkode: c3146...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå