AnonymBruker Skrevet i går, 18:12 #1 Del Skrevet i går, 18:12 skal lage kyllingsuppe for første gang, kan jeg bruke en hel rå kylling og la den koke i 45 minutter cirka for å lage basen? Eller må jeg bruke stekt kylling? Anonymkode: 2210c...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:02 #2 Del Skrevet i går, 19:02 Jeg steker eller koker kylling først om det er hel kylling eller kyllinglår. Det er mye enklere dele opp og få kjøttet fra beina etter den er varmebehandlet. Bruker jeg fillet så steker/koker jeg ikke først. Anonymkode: ac7a9...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet i går, 19:08 #3 Del Skrevet i går, 19:08 Ja du kan bruke hel, rå kylling. Her er en oppskrift: https://beritnordstrand.no/oppskrifter/kyllingsuppe-for-immunforsvaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Går helt fint å bruke hel kylling, sitter mye gid smak i skroget. Kok kyllingen på svak varme til kjøttet løsner fra beina. Det tar nok lengre tid enn 45 min, men du ser lett når kjøttet er ferdig. Skum gjerne av underveis og skjær opp grønnsakene du vil bruke. Så enkelt har du deilig kyllingkraft og mørt kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Og kraften blir ekstra god om du har noe av det grønne fra en purre og en gulrot eller to i gryta når du koker den. Sellerirot gir også god smak til kraften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå