AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 2 år nå, ble samboere for vel 1/2 år siden. Det skal være sagt at før vi offisielt ble sammen, var jeg veldig usikker. Ikke på oss, men om jeg ville dra han inn i mitt kaotiske liv. Jeg viet all min fritid til han, dro til han i helgene, (bor ett stykke unna), fikk møte familien hans osv. Vi ble enige om å slette Tinder relativt kjapt. Både jeg og han følte at dette her var realt, men frykten min gjor at det drøyde litt før vi da ble offisielt sammen. For min del så var jo vi ett par fra starten av, uoffisielt eller ikke. Her en dag så skulle jeg låne pc’n hans. Skulle lete igjennom noen bilder jeg hadde sendt til han på mail, som han hadde lagret. Mens jeg var på jakt etter disse bildene så fant jeg bilder av noen andre damer, screenshots av snapper osv. Jeg så på datoen, å oppdaget at disse bildene har jo blitt sendt til han menst vi holdt på. Jeg konfrontere han med det, men han sa at det var urelevant, for vi var jo ikke offisielt i sammen. Jeg sa at vi oppførte jo oss som kjærester ++ men han stod fast på at det som skjedde før vi offisielt ble sammen har jeg ingenting med å gjør, å hvorfor skulle han sette livet sitt på vent mens jeg måtte finne ut av ting? Han sier at han avsluttet flørtene før vi offisielt ble sammen, å at jeg skulle ikke tenke over det, for det var tross alt meg å mitt liv han valgte å gå inn for. Nå sitter jeg med en uggen følelse av at han valgte meg for at det var mest lettvint.. (Dem han flørtet med bodde på andre kanten av landet). Jeg føler også nå at jeg ikke klarer å dekke det behovet dem gidde til han. Der var masse naken-snapper av andre damer, dirty snakk osv.. Men jeg kunne aldri funnet på å sende bilder av puppene mine på snap igjen. Er det jeg som over-reagerer skikkelig her? Anonymkode: 6d883...d80 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Bare du som vet hvor avklart eller på vent ting var i starten med dere. Personlig så hadde det vært irrelevant for meg. Jeg vil ikke ha den type mann, jeg vil ha en one woman guy, som legger ned den ekstra innsatsen fordi han kun vil ha meg. Tiden har gått. Dere er samboere. Enten må du sette strek over det som har vært å se helhjertet fremover. Eller så må du avslutte forholdet. Absolutt ingenting kan sies eller gjøres for å rette opp i dette. Kun du som kan ta valget om hva som skjer videre. Anonymkode: 2f994...d6a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Det som ville fått meg til å reagere er at han ikke har slettet disse bildene! Sitter han å ser på nakenbilder av gamle flørter? Anonymkode: 602fd...d2a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Ja, du må for all del ikke åpne noe mer! Høyreklikk, velg detaljer/egenskaper, der ser du sist gang filen var åpnet. Det er mye mer relevant spør du meg. Anonymkode: 2f994...d6a 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Han er kanskje en mann som snubler litt i lystene sine, mange menn som har det (dessverre). I dagens samfunn så overlever ofte ikke forhold etter at forelskelse går over. Det er typisk damer å overtenke også, og det liker ikke mannen, han har ikke så ‘komplisert’ tankesett. Å være sammen handler om å gi og ta, bli trygge på hverandre og ikke forvente at den andre skal dekke alle behov for den andre. Anbefaler (før dere ev tenker på barn osv) går på et parkurs f eks på Modum bad. Et langt samliv byr på maaange utfordringer, man er forskjellig og har med diverse bagasje inn i forholdet. En tanke er hva har fått damene til å sende han sånt? Det bør han jo kunne svare på evt. Og så har han valgt deg - det kan dere jo snakke litt mer om. Men generelt liker ikke menn så mye prat om følelser. Ønsker dere lykke til, ikke gi opp for lett - om han har mange (andre) kvaliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Du selv var usikker sier du og derfor drøyet du å faktisk ta steget til fast forhold. Da har du jo vært tvilende ovenfor han. Om han har brent seg på usikre damer før så er det ikke rart han holder andre muligheter åpne. Men han kunne ha slettet bildene da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Det visste jo ikke han. Du visste det. Jeg holdt på med en fyr engang som jeg var veldig forelsket i, men som var så vag og trengte så tid og var så usikker. På et tidspunkt ble jeg litt lei og tenkte det ikke kunne skade, flørte litt, snakke med en annen mann. Det tenkte jeg var helt greit for han visste hvor jeg sto og jeg gadd ikke bare sitte og lengte. Jeg var ikke lei av ham, men jeg var lei av å føle meg som den lille som levde på hans nåde. Det ble ikke oss, for han ble aldri sikker og jeg måtte kutte det. Hadde jeg vært deg, hadde jeg blitt hvis forholdet er godt. Hadde ikke kastet et bra forhold på båten for det. Er mest enig med han her, selv om jeg og forstår din side. Anonymkode: 1e145...216 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Ja, du er dramatisk. I den moderne tid er det ikke uvanlig å småprate og flørte med andre så lenge dere ikke er offisielt sammen. Han definerte dere ikke som sammen før dere faktisk ble sammen. Anonymkode: 29f39...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Mann her, det er helt irrelevant, det er fortid. i den tiden (pardaningstiden) har man kontakter og flørter i mange retninger, noe er korte dater som ikke funker, noe er korte forhold som ikke funker. og i dag 18 måneder etter, totalt irrelevant. hvorfor ikke slettet? noe ligger i mail, noe i SoMe tråder. og det spiller ingen rolle. Derimot, snoking har jeg ikke noe til overs for! Anonymkode: 9f9b6...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Og du er selvsagt ærlig med han og har informert om din fuck friend når dere datet? Anonymkode: e2a05...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Takk for svar alle. Gikk inn å så at bildene har ikke blitt åpnet siden den perioden han fikk bildene. Grunnen til det ikke er slettet er nok for det er en pc han sjeldent bruker, er for det meste jeg som bruker den. Han sa at hadde han tenkt over at bildene var der hadde han slettet dem for lengst, for han vet at det er noe jeg ville blitt lei meg for. Det bare irriterer meg at vi slettet Tinder sammen, så har fortsatt flørtet/sex-pratet med dem i 2-3 uker etter det. Føler jeg at jeg var den han knulla i helgene, mens han fikk tømt seg pga bilder fra flørten/flørtene. irelevant nå ja, men allikevel irriterende. Må nok bare komme over det, for vi har det ellers veldig veldig fint. Jeg ble bare litt lei meg over at jeg trodde ikke at han tok så lett på det. Vi var jo på turer sammen osv.. 🙄 Anonymkode: 6d883...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar alle. Gikk inn å så at bildene har ikke blitt åpnet siden den perioden han fikk bildene. Grunnen til det ikke er slettet er nok for det er en pc han sjeldent bruker, er for det meste jeg som bruker den. Han sa at hadde han tenkt over at bildene var der hadde han slettet dem for lengst, for han vet at det er noe jeg ville blitt lei meg for. Det bare irriterer meg at vi slettet Tinder sammen, så har fortsatt flørtet/sex-pratet med dem i 2-3 uker etter det. Føler jeg at jeg var den han knulla i helgene, mens han fikk tømt seg pga bilder fra flørten/flørtene. irelevant nå ja, men allikevel irriterende. Må nok bare komme over det, for vi har det ellers veldig veldig fint. Jeg ble bare litt lei meg over at jeg trodde ikke at han tok så lett på det. Vi var jo på turer sammen osv.. 🙄 Anonymkode: 6d883...d80 Skjønner det er kjipt, men han visste jo ikke om du ville bli sammen en gang. Det var ikke han som tok det lett, han kunne i stedet for å sitte og være usikker og håpe, heller flørte litt og sexte på siden med andre. Når man føler man lever på nåde og venter på den andre, er det faktisk også en bonus at man på denne måten får hevdet seg litt også, at man rett og slett ikke føler seg avhengig av at den andre vil være sammen med en. Anonymkode: 1e145...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mann her, det er helt irrelevant, det er fortid. i den tiden (pardaningstiden) har man kontakter og flørter i mange retninger, noe er korte dater som ikke funker, noe er korte forhold som ikke funker. og i dag 18 måneder etter, totalt irrelevant. hvorfor ikke slettet? noe ligger i mail, noe i SoMe tråder. og det spiller ingen rolle. Derimot, snoking har jeg ikke noe til overs for! Anonymkode: 9f9b6...37a Nei, det er ikke noe «man» har. Seriøse folk har ikke flere alternativer pågående samtidig. Det er ikke å investere i noen. Å snakke med flere før første date, tja, ok. Men så fort en date er avtalt, så bremses prat med andre. Hvis jeg vil møte fyren igjen etter første date, så sier jeg fra til de jeg eventuelt har på snap/some, at nå har jeg møtt en jeg vil bli kjent med, og da kan jeg ikke snakke med andre samtidig. Hvis vi etter noen dater ender til sengs, sier jeg til de jeg har på snap at datingen gikk så bra at nå må jeg slette de. Samme med Tinder selvsagt. Hvis det ikke blir noe mer så har i hvertfall jeg ryggen klar og har vært real både mot fyren og de andre jeg snakket med. Anonymkode: 64381...faa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke noe «man» har. Seriøse folk har ikke flere alternativer pågående samtidig. Det er ikke å investere i noen. Å snakke med flere før første date, tja, ok. Men så fort en date er avtalt, så bremses prat med andre. Hvis jeg vil møte fyren igjen etter første date, så sier jeg fra til de jeg eventuelt har på snap/some, at nå har jeg møtt en jeg vil bli kjent med, og da kan jeg ikke snakke med andre samtidig. Hvis vi etter noen dater ender til sengs, sier jeg til de jeg har på snap at datingen gikk så bra at nå må jeg slette de. Samme med Tinder selvsagt. Hvis det ikke blir noe mer så har i hvertfall jeg ryggen klar og har vært real både mot fyren og de andre jeg snakket med. Anonymkode: 64381...faa Ts her. Akkurat dette mener jeg også. Å jeg fikk inntrykket av at når vi møttes så mente han det samme. Allerede etter første date hadde vi sex, for det følest rett. Hadde daglig kontakt hele uken, før vi møttest igjen helgen etterpå, var da sammen hele helgen. Allerede etter første date avsluttet jeg ting med den andre jeg skrev med på tinder/snap, å sa at jeg hadde møtt noen å jeg ville finne mer ut av det. Anonymkode: 6d883...d80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Eksen min gjorde noe lignende, hun holdt på med flere gutter i måneden før vi ble sammen og lå med noen bare et par dager før vi ble kjærester. Forholdet sluttet av andre grunner men det satte spor. Tydeligvis er det ganske normalt å holde på med/flørte/knulle andre folk fram til dagen man avtaler eksklusivitivitet/å bli et par i dagens samfunn. Det er helt absurd, spør du meg, men sånn er det. Selvom det ikke er utroskap, sitter man igjen med en følelse av at det er en "miniversjon" av utroskap om man blir utsatt for det. Forsåvidt bra at typen din ikke krysset grensen ved å gjøre det fysisk, da. Anonymkode: 7ff42...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke noe «man» har. Seriøse folk har ikke flere alternativer pågående samtidig. Det er ikke å investere i noen. Å snakke med flere før første date, tja, ok. Men så fort en date er avtalt, så bremses prat med andre. Hvis jeg vil møte fyren igjen etter første date, så sier jeg fra til de jeg eventuelt har på snap/some, at nå har jeg møtt en jeg vil bli kjent med, og da kan jeg ikke snakke med andre samtidig. Hvis vi etter noen dater ender til sengs, sier jeg til de jeg har på snap at datingen gikk så bra at nå må jeg slette de. Samme med Tinder selvsagt. Hvis det ikke blir noe mer så har i hvertfall jeg ryggen klar og har vært real både mot fyren og de andre jeg snakket med. Anonymkode: 64381...faa Jeg garderer meg ikke på den måten. Dubhar en god metode, men hvorfor skal alle gjøre som deg? Anonymkode: 1e145...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts her. Akkurat dette mener jeg også. Å jeg fikk inntrykket av at når vi møttes så mente han det samme. Allerede etter første date hadde vi sex, for det følest rett. Hadde daglig kontakt hele uken, før vi møttest igjen helgen etterpå, var da sammen hele helgen. Allerede etter første date avsluttet jeg ting med den andre jeg skrev med på tinder/snap, å sa at jeg hadde møtt noen å jeg ville finne mer ut av det. Anonymkode: 6d883...d80 Du hadde likevel overtaket. Du visste ikke engang om du ville. Det er lov å bruke tid, men man vet aldri om man blir holdt på gress. Det er så mange vinglepetre ute å går i dag. Du må ta stilling til dette selv, men merker jeg blir litt irritert også. Den som vegrer seg har på en måte makten. Og så skal man bare forvente at den andre sitter og venter? Han visste ikke om det ble noe engang. Anonymkode: 1e145...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå