salsera Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 Ble inspirert av Innetemperatur- og Varmeteppetrådene. Foreldrene mine har et slikt teppe, sånn teddyforstoff (dårlig forklart, men...) til å legge på madrassen under lakenet. Det varmer kjempedeilig. Er litt skeptisk til slike elektriske varmetepper. Vet noen hvor man kan kjøpe det? Og hvilke størrelser som fins?
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Er det et varmelaken du mener? Det har i alle fall foreldrene mine på hytta. Men jeg aner ikke hvor de har kjøpt det...
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Jeg vet hva du mener, men husker ikke hva vi kalte det. Kanskje bare varmelaken? Jeg kjøpte iallfall et sånt et til mamma i presang en gang for 20 år siden eller så... Det er som et tykt, loddent teppe å legge i senga. Kan vaskes på 60 grader. Tror faktisk at det ble litt brukt på sykehjem også. Mamma bruker det fortsatt.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 hårete teddystoff? det har de på hobbybutikker (den lokale pandurobutikken her har i allefall det), har to slike til bikkja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå